Får ikke varsel fra folk jeg følger?

mvno_subscriber

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.03.2020
Innlegg
1.119
Antall liker
2.021
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Har prøvd å finne ut av hvordan jeg kan få varsel når noen jeg følger poster i forumet, men ender opp med å løpe opp og ned og i ring uten å finne den innstillingen. Så var det noen som sa at jeg skulle få varsel automatisk på de jeg fulgte, men det har ikke skjedd. Så jeg forsøke å av-følge dem, for deretter å følge dem på nytt, men til ingen nytte.

Vanlige varsler på tråder jeg følger fungerer helt fint. Hva er det jeg gjør galt her? o_O
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Du får ikke varsler angående innlegg fra folk du følger - det kunne medført veldige mange varsler hvis du følger 30+ brukere.

Du får derimot opp innlegg fra alle du følger her: https://www.hifisentralen.no/forumet/whats-new/news-feed

Dette er "Din nyhetsstrøm" under "Nytt innhold", og ikke nødvendigvis en funksjon som er helt åpenbar, så jeg skal ta dette med i min nye FAQ-side som snart er ferdig.

Jeg ser nå at jeg bør døpe om "Din nyhetsstrøm" ---> "Innlegg fra fulgte brukere". Oversettelsen er det som ødelegger her, og som gjør funksjonen vanskelig å forstå.
 
Topp Bunn