P
parafinoksen
Gjest
Og ingen sub er bedre enn en dårlig integrert sub?
Det er vel egentlig ingen grunn til dårlig integrering....og nå som Hai-Fai-folket har kastet seg på "bølgen" så skal fordommer gruses og dævelskapen temmesOg ingen sub er bedre enn en dårlig integrert sub?
Møbleringen ellers i stua kan være veldig stor grunn til dårlig integrering, vil jeg mene. Litt uaktuelt å sette sofaen foran balkongdøra for eksempel.Det er vel egentlig ingen grunn til dårlig integrering
Andre klarer fint å sitte foran balkongdøra.......og opplever enorm dybde i lydbildetMøbleringen ellers i stua kan være veldig stor grunn til dårlig integrering, vil jeg mene. Litt uaktuelt å sette sofaen foran balkongdøra for eksempel.
Nei, de sto ikke på gulvet. Hvis du leser annonser fra den tiden, så ser du at de er markedsført som bokhyllehøyttalere! Og trykkammer er alltid "riktig bass" for meg, ikke blafrefleksDu la bare en madrass oppå høyttalerne, så hadde du køyeseng? Vil også tippe at «riktig» bass og sømløs integrering av høyttalerelementene ikke var førsteprio i studenttiden?