Hi-Fi entusiast
Vyrde vener......eller hvordan åpner man best ? Ikke vet jeg men jeg tenkte at siden jeg allikevel henger her inne en del til min store glede og fruens oppgitte himmelfallende øyeflakking så er vel tiden inne for å lage en egen tråd om meg og mitt .
Anlegget mitt pr i dag først og fremst ser sånn ut:
Bestående av de beste høyttalerene jeg noensinne har eid: ProAc DT8 i solgulnet eik , Clearaudio Consept med Satisfy arm, Densen B-410 cd spiller, Densen B-200 pre og Densen B-300XS effektforsterker. Men det var ikke her det begynte. Det var med dette en gang på 70-tallet, på ungdomsrommet på loftet i en by med fergeleie:
(Bildet er behørig lånt på det verdensveven.) Min eldste svoger kom drassende med denne etter at jeg hadde kjøpt meg platespiller men ikke tenkt på at lyden bør forsterkes Høyttalere hadde jeg laget selv etter å dissekert familens Sølvsuper. Jeg mener å huske at fatter ikke var overlykkelig av slikt.
Husker at jeg var vanvittig stolt av denne her jeg hadde spart til :
..............og det tenker jeg var mer enn nok for i kveld.
Anlegget mitt pr i dag først og fremst ser sånn ut:
Bestående av de beste høyttalerene jeg noensinne har eid: ProAc DT8 i solgulnet eik , Clearaudio Consept med Satisfy arm, Densen B-410 cd spiller, Densen B-200 pre og Densen B-300XS effektforsterker. Men det var ikke her det begynte. Det var med dette en gang på 70-tallet, på ungdomsrommet på loftet i en by med fergeleie:
(Bildet er behørig lånt på det verdensveven.) Min eldste svoger kom drassende med denne etter at jeg hadde kjøpt meg platespiller men ikke tenkt på at lyden bør forsterkes Høyttalere hadde jeg laget selv etter å dissekert familens Sølvsuper. Jeg mener å huske at fatter ikke var overlykkelig av slikt.
Husker at jeg var vanvittig stolt av denne her jeg hadde spart til :
..............og det tenker jeg var mer enn nok for i kveld.