Femi.

E

Einstein

Gjest
Hei!

Jeg ligger i hardtrening foran skisesongen. I den anledning er det et spørsmål som virkelig plager og forfølger meg:

Er det femi for et mannfolk å bruke step-maskin?

Blir det ikke vel mye hoftevrikk? Bør jeg holde meg til steroider og jern, som de andre gutta?

Ville satt veldig pris på en avklaring, både for meg selv og samfunnet forøvrig.

Mvh "Bekymret"

A

Akle

Gjest
Det kommer an på utgangspunktet, er du allerede småfemi kan det komme til å se dumt ut, er du utpreget femi er det ikke til å unngå uansett, er du macho så vil du bare se dum ut, noe man uansett gjør i grilldress på treningsstudio.

Steroider og jern hjelper ikke fryktelig mye på skiformen, undersøkelser viser derimot at det kan gjøre deg homo.

Mvh

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Kan du ikke bare gjøre dette hvor ingen ser deg da?
Og om noen spør så kan du bare benekte ethvert kjenneskap til denne step-maskinen
som jeg aldri har hørt om.

T

Thomas1

Gjest
Steroider og jern hjelper ikke fryktelig mye på skiformen, undersøkelser viser derimot at det kan gjøre deg homo.
Jeg har vært og pumpet "jønn" og tatt steroider på treninga på Falkum i mange år og begynner å bli litt "Forumforelsket" i Akle som bor i nærheten.

Kanskje jeg burde slutte med steroider Akle..

;D ;D ;D ;D

E

Einstein

Gjest
Kan du ikke bare gjøre dette hvor ingen ser deg da?
Og om noen spør så kan du bare benekte ethvert kjenneskap til denne step-maskinen
som jeg aldri har hørt om.
Hm... Nei, jeg har ikke råd til en egen, så dette må dessverre gjøres offentlig.

Kunne vel kanskje tatt med et sengelaken og hatt det over meg mens jeg holdt på... Eller kanskje løsbart og parykk? Bare solbriller holder vel ikke?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Step-maskin er femi, men likevel langt mer maskulint enn jern/stereoider, som er noe av det minst maskuline man kan foreta seg.

T

Thomas1

Gjest
kanskje løsbart og parykk?
Kanskje bare ett av alternativene holder?

Du har vel ikke lyst til å se ut som en trønder på 80 tallet?
Hocky sveis og trønderbart ;)

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Hva med å springe opp og ned trapper?
Gjør man det ute, trener man også i mye friskere luft enn i et svettestinkende studio...

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Som man roper får man svar....... ::)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hva er femi med en steppemaskin, man vrikker da ikke mer der enn når man går ellers?

Hvorfor er menn så redd for å virke femi, tviler du på din egen mandighet, er det viktig hva andre menn tenker om deg? Er du en pyse?
De fleste menn er pyser. ;D

E

Einstein

Gjest
Hvordan klarer man å få med seg alt dette opp trappene?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Hva er femi med en steppemaskin, man vrikker da ikke mer der enn når man går ellers?

Hvorfor er menn så redd for å virke femi, tviler du på din egen mandighet, er det viktig hva andre menn tenker om  deg? Er du en pyse?
De fleste menn er pyser.  ;D
Å giiiid, nå såret du mine innerste følelser.
;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg lurer på om jeg bør kjøre bil, eller er det for mandig? Snømåking, skifte dekk, gå i bukse...er det noe jeg ikke bør gjøre..?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Kjør bil du Komp'is. Du er jo en av gutta.

Skifter du dekk blir jeg imponert. Jeg kan ikke huske å ha hørt om at en dame har gjort det før. Tar du oljeskift med det samme også?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Kjør bil du Komp'is. Du er jo en av gutta.

Skifter du dekk blir jeg imponert. Jeg kan ikke huske å ha hørt om at en dame har gjort det før. Tar du oljeskift med det samme også?
Ok. da kjører jeg trygt videre med din velsignelse... :)

Har engang lært å skifte dekk ja, men da jeg nylig foreslo at jeg kunne skifte dekk siden min kjære mann hadde det litt travelt, fikk jeg et litt nervøst blikk tilbake, og noen unnskyldninger om at det var jo så mildt ennå, ingen hast... dessuten var han ikke helt trygg på den garasjejekken, og bla bla bla... Skal det være på den måten er det greit nok for meg, det er nå heller ikke så kjekt å skfite dekk..

Z

Zomby_Woof

Gjest
Stepmaskin er i utgangspunktet litt femi, men du kan lett kompensere for dette ved å ha på deg en 50-kilos ryggsekk mens du 'stepper'. Hoftebeltet på en sikkelig sekk hindrer også 'femi' bevegelser i hoftepartiet.

Det er teit, men 'mandig'. Mange 'mandige' ting er forresten ganske teite...

;D

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.540
Torget vurderinger
4
Det som er så innmari teit med sånne stepmaskiner er atte man blir lissom så klam å sånn og da begynner stringen å gnage så innmari der du vet lissom, - sjønner du eller ??!

E

Einstein

Gjest

Hvorfor er menn så redd for å virke femi, tviler du på din egen mandighet, er det viktig hva andre menn tenker om deg? Er du en pyse?
De fleste menn er pyser. ;D
Neida, akkurat der har jeg alt på det tørre.

Jeg har f.eks. gått med barnevogna et par ganger. Husker også for et par år siden, da jeg ga en kamerat en klem. Skjedde riktignok i fylla, vel og merke (klemmen, ikke barnevogna)....

Det er kun på stepmaskina tankene kommer veltende.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Jeg synes step-maskin er litt femi.  Det er dessuten noe mye mer konkret over å løpe i bakker og trapper, man forflytter seg jo.  På step-maskinen er det ingenting som flytter seg, alt vender tilbake til utgangspunktet foran neste tråkk.  

Har forsøkt step-maskin selv, men ble ikke helt overbevist.  Men det ga en bedre treningseffekt enn tredemølle, mener jeg.  Jeg løp på avansert tredemølle 20-30 minutter 3 dager i uka med ganske intense program en hel vinter.  Tredemølla hadde avanserte programmer med intervalltrening og varierende vinkel på båndet styrt av motorer.  Når våren kom, så var det bare en liten 5 minutters joggetur i motbakke som skulle til, så hang tunga som et slips og pusten rev i lungene.  Treningseffekten på tredemølle hadde ihvertfall ikke noe med joggekondisjon å gjøre.

Jeg foretrekker nok jogging utendørs i skikkelig terreng.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Aerobic er utvilsomt din treningsform. Husk leggvarmere.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.006
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Hørte på radio i dag at det skulle åpnes et nytt ABBA- museum i Stockholm, lurer på hvor den assosiasjonen kom ifra? ;D
mvh

O

OivindJ

Gjest

Mvh
Hørtes jo ut som veldig seriøse undersøkelser.  :)

Finn en tosk som gjør alt feil, bruk seriøse metoder i undersøkelsen, så får du et seriøst resultat(som deretter kan kalles fakta)?

Ps: ingenting i veien med steppern, om du ikke trener i stillongs. ;D

I

ijustpop

Gjest
Hei!

Jeg ligger i hardtrening foran skisesongen. I den anledning er det et spørsmål som virkelig plager og forfølger meg:

Er det femi for et mannfolk å bruke step-maskin?
Femi eller ikke... det er ikke poenget. Det er ikke en langrennsløper verdig å bruke step-maskin. Kom deg ut og finn deg en bakke i terrenget hvor du kan gå skigang

hilsen tidligere langrennstrener

A

Akle

Gjest
I følge en personlighetstest jeg tok for en stund siden er jeg noe over gjennomsnittet femi, noe som sikkert stemmer greit...

Atle "så mye annet er galt med meg likevel" K

O

OivindJ

Gjest
Femi eller ikke... det er ikke poenget. Det er ikke en langrennsløper verdig å bruke step-maskin. Kom deg ut og finn deg en bakke i terrenget hvor du kan gå skigang

::) Ingen sjanse for at han taper noe på å variere treninga litt!

A

Akle

Gjest
Jeg har vært og pumpet "jønn" og tatt steroider på treninga på Falkum i mange år og begynner å bli litt "Forumforelsket" i Akle som bor i nærheten.

Kanskje jeg burde slutte med steroider Akle..

;D ;D ;D ;D
Skal nok klare å holde deg unna... *tar steroider og pumper jern*

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.772
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
veien fra steppemaskin til fibromyalgi, gjørmemaske, konfektknasking og synkende iq er meget kort. bare spør affa, han er en autoritet på kvinnenaturen.

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18

Jepp. Finn deg en lang bakke, f.ex. alpinanlegg og jobb deg opp ved hjelp av staver. Er du sprek kan du henge på et grantre om livet, de` ekke femi ;)

Mvh. RS

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Synes menn med angst for å være femi er femi. ;D

De tøffeste mennene er jo de som driter i hva andre synes om dem, kjenner nok av “tøffinger” som aldri hadde turt å reise seg og si et ord i en forsamling.
En steppemaskin skal jo bare simulere at man går oppover, er det femi å gå oppover??

Jammen har dere menn mange slags underlige bekymringer og plager, det finnes sikkert et fint ord på det, for alt jeg vet er det en slags udiagnostiserbar psykisk lidelse …

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
kjenner nok av “tøffinger” som aldri hadde turt å reise seg og si et ord i en forsamling.
Hahh, jeg har holdt innlegg på et møte i dag.
International Financial Reporting Standards - impairment of non financial assets. ;D 8)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hahh, jeg har holdt innlegg på et møte i dag.
International Financial Reporting Standards - impairment of non financial assets. ;D 8)
Kan vi få et lite resyme'...? ;)

E

Einstein

Gjest
Jepp. Finn deg en lang bakke, f.ex. alpinanlegg og jobb deg opp ved hjelp av staver. Er du sprek kan du henge på et grantre om livet, de` ekke femi ;)

Mvh. RS

Ja, god ide.

Å ha et traktordekk/dumperdekk slepende etter seg er vel enda tøffere? Litt mer trening-før-sydpolekspedisjon-aktig, enn et grantre.

Bar overkropp (slik at man kunne se muskelspillet) + anlagt bart. Kanskje sette meg på dekket og åpenlyst styrte nedpå et par øl når jeg (hvis jeg) kom ned til sivilisasjonen igjen.

Da ville jeg vel vært på den sikre siden?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja, god ide.

Å ha et traktordekk/dumperdekk slepende etter seg er vel enda tøffere? Litt mer trening-før-sydpolekspedisjon-aktig, enn et grantre.

Bar overkropp (slik at man kunne se muskelspillet) + anlagt bart. Kanskje sette meg på dekket og åpenlyst styrte nedpå et par øl når jeg (hvis jeg) kom ned til sivilisasjonen igjen.

Da ville jeg vel vært på den sikre siden?
Tror det beste du kan gjøre er å jobbe med den fryktelige aksenten..
Lurte alltid litt på han der Mr.Nelson, det var noe med ham... men femi er ikke ordet...
Pernille har det bra?

Pass på ryggen om du skal til med å dra på dekk.

Topp Bunn