Ferdigkuttet mdf i kristiansand?

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
507
Var en tur på Kjøyta i dag for å kjøpe mdf kuttet på mål. Fyren jeg snakket med mente at de ikke kunne kappe det for meg pga at dem da ville støvlegge lokalet. Personlig tror jeg heller han ville ta en tidlig helg, men nok om det. Er det andre forhandlere i kristiansand og omegn som kapper mdf på mål?

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.916
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Monter på Tangvall i Søgne kapper, freser og borrer

R

Rojoh

Gjest
SOEDAL skrev:
Var en tur på Kjøyta i dag for å kjøpe mdf kuttet på mål. Fyren jeg snakket med mente at de ikke kunne kappe det for meg pga at dem da ville støvlegge lokalet. Personlig tror jeg heller han ville ta en tidlig helg, men nok om det. Er det andre forhandlere i kristiansand og omegn som kapper mdf på mål?
Jeg kan iallefall skrive under på at kapping av mdf støver noe helt inni hampen, så har man ikke skikkelig avsug... ;)

Mvh. Johan

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
507
Rojoh skrev:
SOEDAL skrev:
Jeg kan iallefall skrive under på at kapping av mdf støver noe helt inni hampen, så har man ikke skikkelig avsug... ;)

Mvh. Johan
Joda, sant nok, men jeg har fått mdf kappet i samme sjappa i alle år uten problemer.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
SOEDAL skrev:
Necroth skrev:
Monter på Tangvall i Søgne kapper, freser og borrer
Glimrende! Takk for svar! :D
Spør etter Leif. Han kan sikkert hjelpe deg. Hifi-mann er han også. Hatt mange supre lyttekvelder hos ham.
Hvis ikke, så kan sikkert BICO hjelpe, men det koster sikkert skjorta.
Sør-tre kappet og freste mdf tidligere ihvertfall, men er litt usikker på om de gjør det enda. De holder til rett ved siden av monter søgne.
Lykke til :)

Topp Bunn