Fersking med nyheter.

Ble medlem
24.09.2024
Antall liker
23
Sted
Hommersåk
Hei.
Takk☺.
Flere gode venner har stilt opp og hjulpet for å rekke dette i tide, hadde aldri klart det uten de.

Tvillingene er overlatt til Andreas så han kan gi flere muligheten til å oppleve de og den råflotte ombyggingen de har gjort i butikken. Jeg føler meg som hjemme når jeg er der i butikken, ingen masete selgere og jeg kan surre rundt alene med padda i hånden og spille på en rekke anlegg. Satt alene i sikkert en time her om dagen og spilte mine favoritter på 808🥰.
Mitt aller første MTM bygg, og det med komponenter fra aller øverste hylle et sted i Moss. Og jeg kommer til å fortsette å bruke DIN912 på elementene. Tar det med videre da, så kan jeg levere med alternative bolter til de som måtte ønske, når jeg etterhvert har noe klart for salg.

Ble medlem
24.09.2024
Antall liker
23
Sted
Hommersåk
De leverer ja👍. Har fundert over hva man kunne sette diamanten sammen med siden D001 kom i 2016 vel. Tanken har alltid svirret rundt oppi vannhodet, og en dag jeg fordyper meg i litt Appolito materie så var svaret der rett foran meg. Dette er noen år siden og mht kostnader til et slikt bygg så ble det arkivert under: kanskje en gang i fremtiden hvis de ringer fra Hamar🤓.
Hamar ringte aldri. Men W19NX004 dukket på mystisk vis opp på trappa vår og da måtte jo Dark Diamond og i hus, MTM var jo vedtatt way back. Og hvorfor det ble en XL stativ er nok noe tilfeldig. De leverer fra rett under 30Hz og trolig godt over 20kHz. Står nå med aktiv deling og kun det og Knedahl amper,kabler mm. Oppfølger er påbegynt og da som floorstander, om det blir med D002 eller X001 blir ikke avgjort enda.
Hør gjerne med Knedahl de som ønsker å oppleve de.
Ha en fortsatt fin dag, Ferskingen

Ble medlem
24.09.2024
Antall liker
23
Sted
Hommersåk
Takk. Det er egentlig lakkereren som bør takkes.
Med Ferrari’ Grigio Scuro farge og keramisk matt klarlakk så ble det en lakkjobb til 30-40k. Kjører vanligvis billigere alt. men her måtte man bare trø til. Utseendet måtte jo matche lyden, det sagt så var det ikke tidsrom for å prøvemonetere så kabinett ble kjørt helt ferdige og alt montert før noen av elementene var testet i det hele.

ParttimeDIY

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.11.2022
Antall liker
690
Sted
Brøttum
Ser dyrt ut, men det hadde vært spennende å høre diamantene fra Seas. :) Seas lager mange fine elementer.

Topp Bunn