Hi-Fi magasin Fidelity’s hjemmeside

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.810
Antall liker
566
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Finner ikke igjen siden hvor alle bladene lå ute i PDF-format. Er den visket ut av historien?
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.716
Antall liker
11.185
Torget vurderinger
2
Nesten alle magasinene kan finnes ved å lime inn adressen fra innlegget over, og bytte ut siste nummeret med det nummeret du vil ha av magasinet. Ikke godt å vite hvor lenge dette er mulig, men inntil videre fungerer det.
Hjemmesiden er derimot lagt død, og ingen vet eksakt hvem som eventuelt har muligheten til å finne igjen innholdet.
 

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Innlegg
4.569
Antall liker
1.240
Torget vurderinger
11
Noen som husker vilket nr av Fidelity der var en test av Von Schweiert VR4 Jr ? Tror det var Vidar Mørk som stod for den,viss jeg husker rett.
 

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Innlegg
4.569
Antall liker
1.240
Torget vurderinger
11
Nesten alle magasinene kan finnes ved å lime inn adressen fra innlegget over, og bytte ut siste nummeret med det nummeret du vil ha av magasinet. Ikke godt å vite hvor lenge dette er mulig, men inntil videre fungerer det.
Hjemmesiden er derimot lagt død, og ingen vet eksakt hvem som eventuelt har muligheten til å finne igjen innholdet.
Takk for tips! For utgave 1-9 så må en bruke 01-02 osv http://www.audiofidelity.no/uploads/2/4/0/6/24060675/01_hele.pdf
 

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Innlegg
4.569
Antall liker
1.240
Torget vurderinger
11
Takk! Hadde akkurat funnet den selv etter å startet på utgave 1 :)
 

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.810
Antall liker
566
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Det er jo bra, men må man lete etter et spes produkt, er det litt tungvint. Før var det en side hvor alle forsidene lå ute.
 

Academic_South

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2013
Innlegg
874
Antall liker
401
Det er jo bra, men må man lete etter et spes produkt, er det litt tungvint. Før var det en side hvor alle forsidene lå ute.
Er det mulig å få lagt inn alle eksemplarene av Fidelity på Hifisentralens server eller på Hifisentralens egen nettside? Det er jo greit å ha disse utgavene tilgjengelig for ettertiden.
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.716
Antall liker
11.185
Torget vurderinger
2
Det er jo bra, men må man lete etter et spes produkt, er det litt tungvint. Før var det en side hvor alle forsidene lå ute.
Er det mulig å få lagt inn alle eksemplarene av Fidelity på Hifisentralens server eller på Hifisentralens egen nettside? Det er jo greit å ha disse utgavene tilgjengelig for ettertiden.
Foreslår i første omgang at man sjekker med rettighetshaver Knut Vadseth i så fall. Greit å ha det formelle på plass.
 

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.810
Antall liker
566
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Den var nyttig! Fint hvis vi kunne få Fidelitys samling på Sentralen. Kanskje en egen tråd klistret fast så den ikke forsvinner ned blant lugubre forsterkere og radioer under krigen- spørsmål. (Håper vintagefolkene bærer over med meg:) )
 
M

MusicBear

Gjest
Det er jo bra, men må man lete etter et spes produkt, er det litt tungvint. Før var det en side hvor alle forsidene lå ute.
Er det mulig å få lagt inn alle eksemplarene av Fidelity på Hifisentralens server eller på Hifisentralens egen nettside? Det er jo greit å ha disse utgavene tilgjengelig for ettertiden.
Foreslår i første omgang at man sjekker med rettighetshaver Knut Vadseth i så fall. Greit å ha det formelle på plass.
Tar du et initiativ og hører med Knut om dette? Evt. hva som skal til - er jo mange sine timer med gratis arbeid dette her.
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.716
Antall liker
11.185
Torget vurderinger
2
Det er jo bra, men må man lete etter et spes produkt, er det litt tungvint. Før var det en side hvor alle forsidene lå ute.
Er det mulig å få lagt inn alle eksemplarene av Fidelity på Hifisentralens server eller på Hifisentralens egen nettside? Det er jo greit å ha disse utgavene tilgjengelig for ettertiden.
Foreslår i første omgang at man sjekker med rettighetshaver Knut Vadseth i så fall. Greit å ha det formelle på plass.
Tar du et initiativ og hører med Knut om dette? Evt. hva som skal til - er jo mange sine timer med gratis arbeid dette her.
Kan jeg godt.
Jeg har for øvrig lastet ned alle magasinene med unntak av de 3 - 4 siste som jeg ikke fant.
 
M

MusicBear

Gjest
Foreslår i første omgang at man sjekker med rettighetshaver Knut Vadseth i så fall. Greit å ha det formelle på plass.
Tar du et initiativ og hører med Knut om dette? Evt. hva som skal til - er jo mange sine timer med gratis arbeid dette her.
Kan jeg godt.
Jeg har for øvrig lastet ned alle magasinene med unntak av de 3 - 4 siste som jeg ikke fant.
På vegne av "halve hi-fi-Norge" - 1000 takk!
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.755
Antall liker
489
Sted
Stockholm
Veldig synd hvis alle artiklene som ble skrevet på nettstedet er borte. Tenker da på det som ikke kom på trykk i bladene.
 

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Innlegg
555
Antall liker
102
Torget vurderinger
8
Er det mulig å laste ned på nett nå, noen som vet? Skulle gjerne ha lest testen på Audiovalve Assistent 100 .. den skal ligge på magasin nr 49 mener jeg
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.143
Antall liker
10.641
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Var en tråd om dette

Her er direkte link
 

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Innlegg
555
Antall liker
102
Torget vurderinger
8
Helt supert! Tusen takk for hjelpen 🙂🎼🎼
 
Topp Bunn