Fidelity 25

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Innlegg
1.011
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
kommer vel i posten om noen dager da. Gleder meg!
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.169
Antall liker
5.079
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
Kjøpte det på Gardermoen tirsdag. Stakkars abonnenter som må vente til trykksverta er tørr.
 

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Innlegg
1.011
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Så mange dager siden det kom ut og først nå en tråd på sentralen, i ferd med å miste litt av nyhetsverdien og interessen?

Uansett på plass med en gratulasjon, er jo som et jubileumsnummer å regne :)
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Kjøpte mitt på Narvesen Byporten i Oslo tirsdag denne uken!
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Intet blad i min postkasse. :mad:
Blitt en gjenganger dette, de kan ikke skylde på posten hver gang.
 

Ukuns

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.02.2002
Innlegg
79
Antall liker
1
Fydda. Trodde abonnentene fikk bladet først ???

Audio kom alltid først til abonnentene, det er jo det som gjorde det ekstra morsomt å være abonnent. Hvis abonnentene får bladet først så vil det jo skaffe Fidelity flere abonnenter..

Ja ja vi har vel noe morsomt i vente.

8)
 
U

utgatt60135

Gjest
Stusset over at ingen hadde lagd en tråd ennå.. Jeg kjøpte den på mandag og har lest nesten alt.
Fin anmeldelse av Stello. Godt skrevet av P. Dale. Litt kort beskrivelse av lyden til VTL. Vinprat trenger vel ikke Fidelity? Hadde egentlig sett for meg en mere spesiell 25 års jubileum men flott blad alikevel. Fint å høre en mening om Midgard igjen.
 
S

Stover

Gjest
Problemet oppstår når en kjøper abonnement. Til tross for at prisen blir noe lavere pr. blad?? krever man samtidig levering ihht osv.
Som en slags deleier.

Kan løses enkelt, slik jeg har gjort.

Si opp abonnementet og kjøp bladet når og om det passer/ ønskes.

Ingenting å klage over lengre. Enkelt?

Om man ikke VIL ha noe å syte og klage over da ;)
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Om man ikke VIL ha noe å syte og klage over da  ;)
Disse Fidelity-trådene hadde blitt så korte uten sytingen. ;D
 
U

utgatt60135

Gjest
Disse Fidelity-trådene hadde blitt så korte uten sytingen.  ;D
Ja svært få direkte tilbakemeldinger av artiklene.. :-[

Kom igjen nå folkens...... slutt med sytingen... gi heller direkte tilbakemeldinger de kan ha nytte av!!
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
899
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Kan jo ikke gi tilbakemelding når vi ikke har fått bladet... De fleste her er vel abonnenter???
 

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
7.047
Antall liker
2.154
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Det er å kjøpt på Narvesen på Solli plass i Oslo
Det er fremdeles helt fantastisk at de som fast abonnerer på Fidelity får bladet etter de er plassert i hylle på Narvesen. Jeg gidder ikke å høre en dårlig forklaring på dette. Det skal bare ikke skje. BASTA

Håvard
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Ja svært få direkte tilbakemeldinger av artiklene..  :-[

Kom igjen nå folkens......    slutt med sytingen... gi heller direkte tilbakemeldinger de kan ha nytte av!!
For å svare litt seriøst.
Det er normalt at en av fordelene ved å abonnerer på et magasin får det før utsalg hos forhandlere begynner.
Rabatt i forhold til normal utsalgspris er også en vanlig fordel.

Det magasinet har igjen for abonnenter er et sikret minsteopplag. Jo flere abonnenter jo større attraktivitet for annonsører som sikrer penger i kassa. Uten å egentlig ha dekning for det vil jeg anta at den prosentmessige fordelingen mellom abonnenter og løssalgskjøpere av opplagene til ulike magasiner er relativt lik. Dermed vil et høyt antall abonneter mest sannsynlig tilsi mange løssalgskjøpere og vise versa.

Dette vil selvfølgelig påvirke på antall annonsører og prisen per annonse.

Dermed burde det være i alle magasiners interesse å ta vare på sine abonnenter.
 

Al

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.10.2006
Innlegg
61
Antall liker
0
Var artikkelen om avi nautron god lesning?
 
U

utgatt60135

Gjest
Det er normalt at en av fordelene ved å abonnerer på et magasin får det før utsalg hos forhandlere begynner.
Rabatt i forhold til normal utsalgspris er også en vanlig fordel.
quote]

Jeg skjønner det godt! Bare litt kjipt at trådene om Fidelity skal bli preget av dette. Posten har hatt problemer med levering. Vi laget en sak på dagsrevyen om dette.
 
L

Ludo

Gjest
Og vi gleder oss som vanlig ;D
Nå blir det postkassesjekking hver eneste dag fremover ;D

Til dere som synes livet er for urettferdig fordi Narvesen får bladet tidligere; you lucky bastards - enda en ting å klage over :D

Livet er herlig dere!!!
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.454
Antall liker
2.681
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
"realityanlegget" står nesten for 1/2 bladet... Aldri sett så stor andel før i fidelity
 

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Innlegg
3.164
Antall liker
49
Sted
Oslo
Det er fint at du påpeker det, men Lyd og Bilde, DVD hjemmekino og andre blader kommer ALLTID senere, uansett....



For å svare litt seriøst.
Det er normalt at en av fordelene ved å abonnerer på et magasin får det før utsalg hos forhandlere begynner.
Rabatt i forhold til normal utsalgspris er også en vanlig fordel.

Det magasinet har igjen for abonnenter er et sikret minsteopplag. Jo flere abonnenter jo større attraktivitet for annonsører som sikrer penger i kassa. Uten å egentlig ha dekning for det vil jeg anta at den prosentmessige fordelingen mellom abonnenter og løssalgskjøpere av opplagene til ulike magasiner er relativt lik. Dermed vil et høyt antall abonneter mest sannsynlig tilsi mange løssalgskjøpere og vise versa.

Dette vil selvfølgelig påvirke på antall annonsører og prisen per annonse.

Dermed burde det være i alle magasiners interesse å ta vare på sine abonnenter.
 
K

Konrad_Johnsen

Gjest
"realityanlegget" står nesten for 1/2 bladet... Aldri sett så stor andel før i fidelity
Hysj!
Jeg har en plan.......snart er bladet mitt!!! ;D

R
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.466
Antall liker
26.600
Torget vurderinger
24
Hysj!
Jeg har en plan.......snart er bladet mitt!!!  ;D

R
Du klatrer fort i gradene skjønner jeg.... ;D
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
899
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Det er fint at du påpeker det, men Lyd og Bilde, DVD hjemmekino og andre blader kommer ALLTID senere, uansett....
Må faktisk si meg uenig, disse kommer som regel før de kommer i løssalg. I rettferdighetens navn, det har Fidelity gjort hos meg også, men nå er det for sent.
 
B

Back_Door

Gjest
Personlig interesserer jeg meg mer for innholdet, enn tidspunket for mottak av bladet..
 

enw

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.06.2004
Innlegg
199
Antall liker
2
Så bladet på mandag på CC vest, venter fortsatt i spenning. Måte bla igjennom og det var mye spennende dene gangen! Så vi får vente til hjemkomst for å fordype oss i de forskjellige artikler.

Tror nok posten har mye av skylda for forsinkelsene.

For meg blir det ekstra spennende å lese om den nye AR MPI 1 - har vi endelig fått en highend balansert multikanal forforsterker som er bra?

enw
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.585
Antall liker
13.672
Hysj!
Jeg har en plan.......snart er bladet mitt!!!  ;D

R
Jasså, ting på gang 8)
Vel, vel de edle herrer i Fidelity nå jeg bare si at jeg har gitt opp og abonnere. Fjorårets abonnement sviktet ved 2 leveranser slik at jeg nå velger å gå "freelance" i hyllene til Narvesen.
Selskapet som distriburer Fidelity gjør IKKE jobben sin eller er det Posten?
Vel, vel nok syting.
Ønsker Fidelity hell og lykke i 2007.
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Vadseth går ut i lederen og ønsker epost fra lesere om profilen videre - her har vi altså en gyllen sjanse.
 

Ukuns

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.02.2002
Innlegg
79
Antall liker
1
Og vi gleder oss som vanlig ;D
Nå blir det postkassesjekking hver eneste dag fremover ;D

Til dere som synes livet er for urettferdig fordi Narvesen får bladet tidligere; you lucky bastards - enda en ting å klage over :D

Livet er herlig dere!!!
Flott innlegg. Nå kan vi klage over ditt innlegg i stedet. ;D

Jeg regner med at Fidelity trenger penger for å lage et bedre blad. Om det betyr at de må sende det til Narvesen for løssalg så er det vel egentlig greit??

Bare vi får beholde Fidelity som det flotte HiFi bladet det er så er jeg fornøyd. ;)

Jeg er glad så lenge bladet kommer fast til min adresse. Om noen andre leser bladet før meg gjør meg ingen ting.

8)
 

anywhere

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
349
Antall liker
23
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
Med så mye sutring over tema Narvesen/egen postkasse betyr det tydeligvis at man liker innholdet i bladet.

Livet er for kort til å stresse hele tida. Om det kommer mandag eller fredag betyr ikke all verden for meg i alle fall.

Ta det med ro folkens, bladet dukker opp i ei postkasse nær deg en av de kommende dagene.
 

svale

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2002
Innlegg
302
Antall liker
134
Det er i narvesen på mandag/tirsdag hva hjelper det når det er en times reis til narvesen, nei slutt å syt dere som har alle fasiliteter rundt dere. Vi som bor utafor byene må nokk vente på posten, å vi er fornøyd med det.
 

ksveen73

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2005
Innlegg
213
Antall liker
30
Sted
Drammen
Torget vurderinger
2
Nr 25 mottatt på Solbergmoen v/Drammen idag. Synes forresten at det ikke betyr så fryktelig mye og vente et par dager ekstra på å få bladet i posten. Slipper hvertfall og fly bygda rundt på jakt!
 
Topp Bunn