Fidelity nr. 20

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Ikke for å strø salt i enkeltes sår :p , men gleder meg faktisk allerede til nr. 20 , selv om ikke nr. 19 har kommet enda , slå den.... 8) .

P

Parelius

Gjest
Går det an å abonnere på innleggene i denne tråden tro? Eller må jeg vente til de er offentliggjort her på Sentralen?

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.760
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
høvding, kan du stenge denne tråden snarest? jeg føler meg støtt.

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Begynner faktisk og glede meg litte granne til nr. 21 også ;D ;D ;D ;D , men Posten klarer vel å forsinke det også , men innholdet klarer de ikke å få gjort noe med , og det er jo det man er inntresert i :D .

Silversurfer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.03.2004
Antall liker
7
Torget vurderinger
1
Ser fram til jubileumsnummeret nr 25! ;D :p ::)

Noen ganger bør dette forumet døpes om til KS eller SOS
(kranglesentralen/sure oppstøt sentralen) :D ;D 8)

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
Det første jeg leser er hva neste nummer innholder. ;)

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Hva er Fidelity? Noe jeg ikke har fått med meg? Eller er det den stensilerte fanzina med blomsterbilder de gir ut gratis på Flytoget ???

8)

O.

janopseth

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2005
Antall liker
2
Hva er Fidelity? Noe jeg ikke har fått med meg? Eller er det den stensilerte fanzina med blomsterbilder de gir ut gratis på Flytoget ???

8)

O.

;D

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Ser fram til jubileumsnummeret nr 25! ;D :p ::)

Noen ganger bør dette forumet døpes om til KS eller SOS
(kranglesentralen/sure oppstøt sentralen) :D ;D 8)

Enig , skal man komme med kritikk , så skal man også komme med f.eks andre ting som forbedrer det man er uenig i .

Det at man bevisst angriper f.eks privatpersoner etc. burde høre hjemme i en helt annen chattekanal 8) .

Men man skal også ha høy takhøyde , dvs. sensur er ikke tingen , men har man intet valg så havner man i de fleste tilfeller i katoregien " slutt å kast dr... " når motparten er uskyldig " ::) .

Dette er jo en HFS og ikke ............... :'( .

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.683
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Fidelity nr19 tråden er tydeligvis stengt(!)... Ser bare at Nr19 er kommet i Narvesen kioskene, men ikke i postkassen.. kjipern... men håper det kommer på mandag :)

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
7.831
Sted
Holmestrand
Ref tidligere Fidelity-krise på HFS: Hvis det er noen trøst var jeg innom Narvesen på Torvet vest i Drammen i ettermiddag: "Fidelity? Nei, det har jeg ikke satt ut. Tror det ligger i en av de 10 eskene på bakrommet som jeg ikke har rukket å pakke ut." Så det er altså ikke bare abonnenter som lider. Også bermen som handler løssalg har sitt å slite med. Dro til Narvesen på jernbanen, og der hadde de pakket ut, ekspeditøren fant til og med fram bladet for meg og ønsket meg god helg.

S

slowmotion

Gjest
Jeg kan ta meg en tur på Narvesen når nr.20 kommer også jeg.
Behøver jo ikke kjøpe blaska, den kan jo leses mens man er i kjosken.
Siden det tok ca 30 sekunder å lese det som var av interessant stoff i nr.19, tar det vel ikke noe særlig lengre tid å lese nr.20, tenker jeg. ;D

;D

interman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.04.2002
Antall liker
1
Jeg kjøpte mitt ved narvesen i Bergen sentrum i går. Mye spennende og bra stoff. Antar noen mekker en tråd når abonnentene får det.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
11.902
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Bladde så vidt i det på Gardermoen idag.
Var ikke kommet noe i postkassen min når jeg sjekket idag etter en uke i Tigerstaden. :-(

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.170
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
Oss løssalgkjøpere fikk muligheten til å lese fidelity før abonnentene denne gangen.
Ikke en gang nødvendig å løpe for å få det først.

Topp Bunn