Fluefiskeren
Overivrig entusiast
Kommer det noe nytt Fidelity snart?
Og kondolerer, hifi-Norge/-Skandinavia!Kondolerer, Fidelity!
Knut er fotograf, mulig det er årsakenTrist at Knut Vadseth har blitt syk, jeg har som de fleste andre lest masse av det han har skrevet i sikkert godt over tjue år, og selv om jeg ikke er enig i alt han har skrevet og sagt alltid, så har entusiasmen hans alltid vært en glede å få ta del i på trykk. Fine bilder tar han også, skulle nesten tro han hadde gått på kurs eller noe sånt. Ønsker ham god bedring, og håper kanskje en gang det finnes rom for at Fidelity kan gjenoppstå i en eller annen inkarnasjon på trykt papir atter en gang.
Åh, sier du det.Knut er fotograf, mulig det er årsakenTrist at Knut Vadseth har blitt syk, jeg har som de fleste andre lest masse av det han har skrevet i sikkert godt over tjue år, og selv om jeg ikke er enig i alt han har skrevet og sagt alltid, så har entusiasmen hans alltid vært en glede å få ta del i på trykk. Fine bilder tar han også, skulle nesten tro han hadde gått på kurs eller noe sånt. Ønsker ham god bedring, og håper kanskje en gang det finnes rom for at Fidelity kan gjenoppstå i en eller annen inkarnasjon på trykt papir atter en gang.
Hei alle sammen!
Takk for hyggelige meldinger, det gleder enormt! Jeg er heldigvis mye bedre, men mangler det nødvendige overskuddet og konsentrasjonen som kreves for å lage et blad. Jeg har prøvd mange ganger å komme igang igjen, men både skrivesperre og min naturlige latskap kommer i veien.Men jeg koser meg med hi-fi'en og har mer tid til eksperimenter og spennende løsninger enn noengang. Gjett om jeg gleder meg til å skive om det; om ikke på papir, så forhåpentlig digitalt på nettet via Audiofidelity.no. Men jeg trenger masser av drahjelp -og gjerne spark bak- både fra lesere og resten av redaksjonen.
mvh
Knut V
Det er herved sparket ettertrykkelig .Hei alle sammen!
Takk for hyggelige meldinger, det gleder enormt! Jeg er heldigvis mye bedre, men mangler det nødvendige overskuddet og konsentrasjonen som kreves for å lage et blad. Jeg har prøvd mange ganger å komme igang igjen, men både skrivesperre og min naturlige latskap kommer i veien.Men jeg koser meg med hi-fi'en og har mer tid til eksperimenter og spennende løsninger enn noengang. Gjett om jeg gleder meg til å skrive om det; om ikke på papir, så forhåpentlig digitalt på nettet via Audiofidelity.no. Men jeg trenger masser av drahjelp -og gjerne spark bak- både fra lesere og resten av redaksjonen.
mvh
Knut V