Selvsagt *slår seg til pannen*Mona Lisa er vel Madonna, haiplakaten er Great White.
Tror den hunden er Snoop dog jeg...Neineinei, Chihuahuaen er Skinny Puppy,
Janes Addiction er også søkt, vi ser jo bare Jane , ikke hennes avhengighet...
Det kan også være:33. Presidents of the united states of america
Hvis Virgin mener det lille krypet skal gi assosiasjoner til Snoop, tror jeg det ligger an til pryl ! ;DTror den hunden er Snoop dog jeg...
Snoop betyr luske i følge ordboken..
Jada ! Og da ryker Prince ut, som jo ikke er et band.Den rødkledde geistelige kan også være King Crimson, crimson er en dyp rødfarge.
Det er band og artister, ikke kun band. Band da i betydningen av flere (>1) personer som innestår for komposisjon/framførelse av musikk under ett felles navn.Jada ! Og da ryker Prince ut, som jo ikke er et band.
Linkene fra A-Arve kan avklare dette spørsmålet. Det viser seg at Filter (hvor jeg fant dette bildet) har utelatt "artister" fra oppgaveordlyden, som opprinnelig spurte etter begge deler.Jada ! Og da ryker Prince ut, som jo ikke er et band.
Mulig han vil være Rotweiler, men har er nå en pingle da...Hvis Virgin mener det lille krypet skal gi assosiasjoner til Snoop, tror jeg det ligger an til pryl ! ;D
Snoop vil helst være Rotweiler.
Doberman er det selvfølgelig , ikke Rotweiler, i en av de første videoene hans "morfer" Snoop om til en Doberman Pincher (?)Mulig han vil være Rotweiler, men har er nå en pingle da...
Synes han ligner jeg... ;D
Planten kan vel og være Robert Plant, eller muligens Oasis?
Apropos band så er vel ikke Madonna noe band heller, og Mona Lisa har ikke noe barn.