Fjerne høyttalerterminaler

opptatt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.06.2010
Innlegg
227
Antall liker
45
Sted
Tredje sten vest av Sola
Jeg har B&W 703 og har mistanke om sikringer kan være ødelagt.
Etter å ha fjernet fire skruer som holder teminalen fast prøvde jeg å løfte den rett opp men tror den henger i noe.
Jeg prøvde å skru ut terminalpluggene, men virker som det er noe som henger der også.
Er der en barmhjertig som kan veilede noe. Jeg tørr ikke bare vri med tanke på noe som sitter fast der.
pft
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.249
Antall liker
16.223
Sted
Østfold
Selve binding-postene henger nok fast i selve delefilteret. Men terminalplata burde la seg fjerne. Det kan være den henger igjen i ett eller annet pakningsmateriale. Sikkert lurt å skru ut en bassdriver så du kan se det hele fra andre siden.
 

opptatt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.06.2010
Innlegg
227
Antall liker
45
Sted
Tredje sten vest av Sola
Jeg har B&W 703 og har mistanke om sikringer kan være ødelagt.
Etter å ha fjernet fire skruer som holder teminalen fast prøvde jeg å løfte den rett opp men tror den henger i noe.
Jeg prøvde å skru ut terminalpluggene, men virker som det er noe som henger der også.
Er der en barmhjertig som kan veilede noe. Jeg tørr ikke bare vri med tanke på noe som sitter fast der.
pft
Hei
og takk for svar
Jeg klarer å løfte terminalplata ca. 4-5 mm før det blir tung motstand. jeg prøvde å løsne pluggene ( de som høyttaler ledningen er festet til) men har inntrykk av at de stopper i noe etter en halv omdreining. Jeg stopper der, er redd jeg ødelegger noe
 

Latentfreak

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.08.2012
Innlegg
315
Antall liker
291
Prøv å ta ut basselement og se om det åpenbarer seg en løsning.
 
Topp Bunn