Og hvis man ikke kan høre fremskridt efter at have lyttet så bør man skifte til en anden hobby alternativt få en tid hos ørelælgen eller høre mere akustisk musikk.
Hilsen up
Satt hoderistande og leste dette. Har vært lenge på forumet og latt det gå at mennesker kan ha forskjellig oppfatning, men no...
Forskjellen ligg vel snarare
mellom ørene enn
i ørene for manges del. Dog i har eg ikkje konkret testa dette med plastikk-fjerning, men har sett meg ned med god tid og åpent sinn og ofte kun hørt så marginale forskjellar på td. signalkablar at eg ikkje ville vedda mykje på det i ein blind-test. Samme kommer kameraten min til, som også er lydinteressert. Og han er ikkje inne i det tekniske. Samstundes så greiar vi å høyre stor forskjell på høgtalarar så då meinar eg på det er bevist at ørene mine kan høre forskjellar. For som det siterte utklippet visar blir denne meininga fort hundset, at man setter seg ned med eit åpent sinn
uten å kunne høyre forskjell på alskens tweaks. Då virkar det som om ein ikkje kan kalle seg ein lydentusiast.
Sjekka forresten akkurat hørselen og fekk tilbakemelding på at den var heilt normal, men no brukte nok ikkje legen hodetelefonar med forsølva solid core leiarar og voodo isolasjon som er tvinna rundt av storbrysta jomfruer, så då er kanskje ikkje den sjekken gyldig...?