leik
Hi-Fi entusiast
Hei
Jeg har en liten case.
Jeg har kjøpt og betalt noe utstyr av en bransjeaktør. Dette foregikk først via epost.
Jeg betalte på forskudd, og fikk varen i posten. Varen viste det seg hadde feil ved seg, og måtte returneres. Dette gjorde jeg så, og skulle få erstatning tilsendt.
Så ble det ganske stille. Ingenting skjedde, ikke en lyd fra selger.
Etter purring fikk jeg beskjed om at det skulle komme i posten.
Tiden gikk og gikk...
Nå har jeg purret opp flere ganger, vi har snakkes på epost og telefon. Hver gang med lovnad om at varen skal komme. Telefonsamtaler har vært saklige og hyggelige.
Nå har det gått ett og et halv år siden pengene ble betalt inn, og jeg begynner å bli litt lei det hele. Som dere forstår er det ikke snakk om veldig store beløp, men nok til at man ikke lar det fare.
Så, hva burde jeg gjøre nå?
Setter pris på alle forslag og innspill.
Eivind
Jeg har en liten case.
Jeg har kjøpt og betalt noe utstyr av en bransjeaktør. Dette foregikk først via epost.
Jeg betalte på forskudd, og fikk varen i posten. Varen viste det seg hadde feil ved seg, og måtte returneres. Dette gjorde jeg så, og skulle få erstatning tilsendt.
Så ble det ganske stille. Ingenting skjedde, ikke en lyd fra selger.
Etter purring fikk jeg beskjed om at det skulle komme i posten.
Tiden gikk og gikk...
Nå har jeg purret opp flere ganger, vi har snakkes på epost og telefon. Hver gang med lovnad om at varen skal komme. Telefonsamtaler har vært saklige og hyggelige.
Nå har det gått ett og et halv år siden pengene ble betalt inn, og jeg begynner å bli litt lei det hele. Som dere forstår er det ikke snakk om veldig store beløp, men nok til at man ikke lar det fare.
Så, hva burde jeg gjøre nå?
Setter pris på alle forslag og innspill.
Eivind