Noen som vet om noe bra freeware for å konvertere flac til mp3?
Det eg har funnet til nå suger stort sett lut.
Det er vel de samme algoritmene som må brukes uansett konverter.Townes skrev:Noen som vet om noe bra freeware for å konvertere flac til mp3?
Det var jo lydkvaliteten trådstarter ikke var fornøyd med !bambadoo skrev:Er nok ikke lydkvaliteten som er i høysetet men kanskje kompabilitet til en bærbar spiller/mobil av et eller annet slag?
Jeg brukte "Switch Audio File Converter" da jeg skulle legge musikksamlinga mi (FLAC) over til mp3 for bruk på iPod. Jeg aner ikke hvilke krav du stiller eller hva du legger i "suger lut", men det fungerte nå fint for meg...Townes skrev:Noen som vet om noe bra freeware for å konvertere flac til mp3?
Litt upresist ja, men ja det var GUI/batch konvertering som var fokus då eg skrev "sug lut".bambadoo skrev:Tja ikke godt å si. Kanskje "suger lut" i forhold til brukergrensesnitt/konfigurering/batch konvertering etc. ?
Takk! Den gjorde nyttenGimsegutten skrev:Jeg brukte "Switch Audio File Converter" da jeg skulle legge musikksamlinga mi (FLAC) over til mp3 for bruk på iPod. Jeg aner ikke hvilke krav du stiller eller hva du legger i "suger lut", men det fungerte nå fint for meg...Townes skrev:Noen som vet om noe bra freeware for å konvertere flac til mp3?
Oblivion skrev:Det er vel de samme algoritmene som må brukes uansett konverter.Townes skrev:Noen som vet om noe bra freeware for å konvertere flac til mp3?
Og freeware blir vel piratware i dette tilfellet fordi mp3 er lisensbelagt...
Det du hører "suger stort sett lut" er vel først og fremst det at mp3 fjerner overtoner og detaljer som IKKE kan rekonstrueres når du spiller av...
Støttes. dBpoweramp (som kan kjøres i batchmodus) er verdt hver cent av de $38.Orpheus skrev:dBpoweramp er et stalltips om man er ute etter gode resultater og brukervennlighet i samme pakke. Koster riktignok litt ($38), men det mener jeg programmet er verdt. Det bruker forresten LAME til mp3-koding.