Fly fra Oslo til Split og tilbake.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg er på jakt etter rimelige flybilletter på nevnte strekning 2. uken i juli. SAS skal ha 4.000 pr pax tur/retur, og siden jeg skal betale for en god del familiemedlemmer, håper jeg å finne noe billigere en dette. Har dere tips om reiserute og flyselskap?

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
oddgeir skrev:
Jeg er på jakt etter rimelige flybilletter på nevnte strekning 2. uken i juli. SAS skal ha 4.000 pr pax tur/retur, og siden jeg skal betale for en god del familiemedlemmer, håper jeg å finne noe billigere en dette. Har dere tips om reiserute og flyselskap?
Du er jo så å si ditt eget flyselskap, Oddgeir! Har du regnet på det? :)

Honkey

EDIT: Her finner du en liste over alle flyselskapene som har Split som destinasjon: http://www.split-airport.hr/airlines.html

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.449
Du får sjekke lavpriskalenderen til Norwegian. Kombiner gjerne med inn/utreise fra Zagreb og/eller Dubrovnik, er ikke de store avstandene lenger, spesielt ikke etter at de åpnet den nye motorveien mellom Split og Dubrovnik.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg kom over www.momondo.com i min jakt etter billetter. Den ser veldig bra ut.
Foreløbig er det Lufthansa som er nærmest å få meg som kunde. Halv pris i forhold til Norwegian og SAS.

Takk for alle innspill i denne tråden. Det har vært til god hjelp.

Aries55

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.11.2007
Antall liker
0
Jeg flyr ganske ofte, bl.a til Asia, og finner nesten alltid de beste billettene hos finn.no - reise.

Topp Bunn