Focal - elementer

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Noen som vet et sted som fører elementer fra Focal? ::)

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.334
Sted
Østfold
Der er svært begrenset hva som kan skaffes av Focal, og bedre blir det ikke med årene. Om det er noe spesielt du er på jakt etter så har du 3 muligheter:

Spør (på forumet og andre steder) etter andre alternativer som gjør en like bra eller bedre jobb.

Bestill erstatningsdeler gjennom importøren av Focal (neppe billig).

Forsøk å finne noe blant det lille som finnes hos for eksempel Orca. (http://www.orcadesign.com/products/focal/focal.htm). PS: Jeg aner ikke hvordan de er å handle med.

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Takk for link, Snickers-is!

Finnes det flere mon tro..?

lakki_luke

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
536
Sted
Jæren
Du kan prøve ssnht her på forumet,han driver et høyttalerverksted og skaffer vanligvis det meste.
Sender deg en pm med nr hans!

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Frode skrev:
Takk for linker! ;)

Litt info: Jeg har skaffet meg et par Audiovector 6, og jakter nå på elementer for en eventuell oppgradering, men også for å ha i bakhånd om noe ryker. Man vet jo aldri...

Jeg er forresten interessert i et emblem, eller logo om du vil. Jeg tror det var likt på de fleste høyttalerne fra fabrikken, men dette er i alle fall sort, med tekst i sølv. F3/LYD er teksten. Har du et liggende, må du ta kontakt. 8)

T

theStig

Gjest
Et alternativ er jo Focal sine bilstereo-elementer...? De fås da i "løs vekt".

Jeg har skaffet Focal via Ice Audio på Førde, men det er flere år siden sist, så hvordan mulighetene er nå vet jeg ikke....

Topp Bunn