Laban MK3
Hi-Fi freak
Ønsker meg en Focal sopra sw 1000be til jul men hvem kan levere ?
Mvh
Mvh
Ikke snakk penger uææææ er litt spent hvordan dette blir , kjøpte et par sopra no1 som var tiltenkt de nedre surrerundt kanalene men sopra står enda i front da de er så kule å spille stereo på .Har tidligere hatt Electra BE versjonen. Spillte helt rått men i ett annet rom en det jeg har i dag.. Har vurdert den ett par ganger mye pga utseendet og de hadde sikkert gjort nytten de også.. Men DYR!!
Det gikk ikke som forventet jeg sitter med et defekt eksemplar å har ille vondt i magen av hele subwoofer'n .Hvordan er subben syns du?
Subwoofer oppfører seg likt uansett kilde den bryter opp signalet når nivå kryper nedover noe som resulterer i at jeg har fått blindpassasjer av en bassist av den svært umusikalske sorten i kassen . Kilde er Marantz AV 8802a til tv bruk / Primaluna dialogue preamp til stereo lytting .Høres ut som denne har en digital amp skrudd ned for lavt? Opplevde noe lignende med en Velodyne DD sub når jeg holdt på med hjemmekino og skulle kalibrere de. Hvordan er kjeden ellers mtp gain? Det løste problemet hos meg.
Veldig lekkert Focal basselement Bash amp er vel på lisens uansett produsent tipper jeg, så sikkert likt hos de fleste?
Bash amp går på lisens dessverre ellers kunne Focal ha hjelp til de kan bare bytte den mot en annen som har det samme problemet .Veldig lekkert Focal basselement Bash amp er vel på lisens uansett produsent tipper jeg, så sikkert likt hos de fleste?
Fått orden på problemene hos deg?
Hehe du har altså ikke hørt DB1D endaHva mener du med forandret syn på hva en subwoofer er?
Me firer ikke en "Har fått lånt med DB3D hjem. Litt tidlig enda men på musikk så leverer den i bøtter og spann!! Ønsker litt mer skyv på film bare.. Mulig DB2D er mer enn nok for meg.
Noen som vet om en sub med 2x8`er enklere og integrere enn 2x10`eller enda støre 2x12`?? Kanskje litt feil tråd men
Du kan ikke fjerne all etterslep i tid med eq, men du kan kraftig redusere energien i stående bølger, også i tid, med riktig eq.Tenker potensielle problem områder blir mer synlig med større elementer men mulig det er feil. Alt kan ikke fikses med EQ