Sendte forresten denne meldingen til en av skribentene i bladet en gang han annonserte sin interesse for hjemmebesøk rundt om.
Fikk ikke noe svar. Ble egentlig litt skuffet. Et negativt svar hadde vært bedre en ingen svar.
Melding:
Hei!
Ser at du ofte er ute på farten i hifi-interessens øymed, så hvis det er av innteresse kan jeg innvitere til en liten lyttseanse. Har vært en del rundt selv og har lært mye av det, sammtidig som en lærer like mye av å ta imot besøk.
Like viktig begge deler for å komme nærmere målet.
Du er herved innvitert, enten som privat eller i regi av OAS, opp til deg/dere
Håper store hjemmebygde høyttalere kan friste
Mvh-
Tor Arne Kviler
Hvis det er meg du sikter til, så må denne rett og slett ha gått under radaren min, dessverre.
Beklager det, men dette har jeg lyst til både å se og høre.
Tror ikke jeg har mulighet fram mot messa i Horten, da er det fullbooket og vel så det, men er det noen lørdager/søndager etter det hvor det er mulig å komme (og jeg ikke er opptatt), så kommer jeg gjerne.
Roy
Det var hyggelig å høre at du ikke hadde fått med deg denne da. Synes jo at det å ikke svare på PM er litt arrogant, selv om folk ikke har helt likt syn på ting
Men da fikk du den en gang til, og jeg fikk svar - kan jo ikke bli bedre.
Det må forresten bli en god bit ut på høsten, eller kanskje vinteren, siden jeg er i oppbyggingsfasen på et nytt system, og fortsatt ikke har fått elementene mine.
Skal bli moro med besøk av deg.
Mvh-
Tor