Minimum 5 fine oppsett du har @Dire Wolf ! 
|
SMUKT...!En gjør en innsats. Men der nede blandt dd55000 og VOTU er vårfølelsen minimal. Den er ikke stor oppe heller, så det er sagt. Den trofaste leser spør seg nå, kanskje, selv, om hvor dette leder. Svaret er- griller. Grillsesongen er her og det er bra. Aldri har det blitt grillet med disse. Fordi derfor. Men her forleden ble det bestemt at det er litt barnaktig å nekte for at grill er bra. Det er faktisk elegant med grill.
Vis vedlegget 1105628
Hvis du trenger en NAD C298 i reserve, har Jorwed/Hifi&Vinyl en.Vår kjære venn og helt er svak for det utstyret som disponeres av autorisert personell i en moderne institusjon. Når det er sagt så har nevnte person glidende beveget seg over mot problemfritt utstyr. Derfor Accuphase. Ytelses- og utseendemessig, samtmed hensyn til bestandighet har det vært, og er det, vanvittig bra. Men, det koster mye. NAD er ytelsmessig helt ypperlig så langt, men om det vil være like holdbart er ikke mulig å svare på nå.
Det er nok kraft med to. Det var muligens uklart i teksten, men det er to C298 i systemet.Hvis du trenger en NAD C298 i reserve, har Jorwed/Hifi&Vinyl en.
Det er alltid spennende og skremmende å besøke storbyen innerst i fjorden. Det er så mye nytt å se for en som har vært og stadig er innlagt på et ganske utmerket sanatorium over tid, for å kunne friskmelde legemet og som ikke, uten videre, får tillatelse fra Hoffråden til å begi seg ut på sitat-meningsløst sludder av en tur.Støttes, har brukt C298 brokoblet mye mye tungdrevet utstyr - funket fjell hver gang! For øvrig veldig hyggelig å hilse på da du var innom mer urbane strøk enn du ferdes til daglig.
Ja er det ingen som har fungerende luktesans etter noen år i byen.? Hver gang jeg ser en fysak med Adidas bukser lukker neseborene seg automatisk hos meg, Pavlov hadde rett …Det er også mange mennesker som lukter stramt og puster tungt. Moten med trikotasje trodde undertegnede forsvant med den industrielle revolusjon, men der inne lever den i beste velgående.
En sang kanskje ?Wolf i nicket ditt antar jeg viser til gitaren til Garcia. Men Dire? Får liksom ikke noen Dire Straits-vibber i tråden din akkurat.
En sang kanskje ?![]()
Nice! Har vært på nippet til å plukke de flere ganger. Hvordan låter de?-La det bare være sagt, slang vår kjære venn og helt ut ved spillbordet etter taffelet. De andre skottet overasket bort mot ham, men tittet raskt ned i kortene sine igjen. -Det er noe deilig ved disse engelske systemene, tenkte han og var litt irritert over det faktum at de ikke hadde lagt merke til Hoffrådens siste investeringer.
Vis vedlegget 1112804
Etter 10 min acid test og de forbehold som derfor faller naturlige. Mesterverk. Raskt inn på undertegnedes toppliste.Nice! Har vært på nippet til å plukke de flere ganger. Hvordan låter de?![]()
…skulle tydeligvis hoppet påDet er en stor godbit. Realistisk, oppløst og homogen. Skikkelig fundament og voldsom dynamikk. Dette er store høyttalere og de spiller i samme klasse som feks Tannoy Canterbury, bare det at de er mye bedre oppløst. De er også i en helt annen liga enn de Audio Note jeg hadde som og låt meget godt, dog med begrensninger. Det er en realisme her som jeg godt kan like.