Forsøk på en verdig måte å muliggjøre beskrivelsen av Jerrys og Mikaels sjenanse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Stover

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.09.2010
    Antall liker
    1.061
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    20
    En bemerkelsesverdig tråd, et uvanlig språk, som jeg primært ser underholdningsverdi ved, men av og til forstår at innehar budskap utover det hverdagslige. Tilslutt, et smakfullt innredet sanatorium (som herren velger å kalle det) som inneholder hifi, men allikevel ikke. Merkelig :D

S :)

møffe

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.02.2016
    Antall liker
    205
    Sted
    Lolland, Danmark
    En bemerkelsesverdig tråd, et uvanlig språk, som jeg primært ser underholdningsverdi ved, men av og til forstår at innehar budskap utover det hverdagslige. Tilslutt, et smakfullt innredet sanatorium (som herren velger å kalle det) som inneholder hifi, men allikevel ikke. Merkelig :D

Det er den eneste tråd på Sentralen, jeg følger som den første. Gal eller Genial...?
    Livet går sin gang på et ganske udmærket Sanatorium, i det tabte rige i nord.
    Godt at nogle holder fanen højt, nord for Lolland. I dette tilfælde, gør det ikke noget at fanen holdes så højt, at ikke altid begge ben rører jorden.

Møffe roder med behandlings udstyr, både reparation og opbygning, selvmedicinering og galskab råder frit...;D

Stover

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.09.2010
    Antall liker
    1.061
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    20

Det er den eneste tråd på Sentralen, jeg følger som den første. Gal eller Genial...?
    Livet går sin gang på et ganske udmærket Sanatorium, i det tabte rige i nord.
    Godt at nogle holder fanen højt, nord for Lolland. I dette tilfælde, gør det ikke noget at fanen holdes så højt, at ikke altid begge ben rører jorden.

Møffe roder med behandlings udstyr, både reparation og opbygning, selvmedicinering og galskab råder frit...;D
    Dersom det fantes noen som helst tvil om hvor jeg ville med innlegget...... :rolleyes: støttes. Gal, genial, herlig underholdende!!

Når det kommer til de musikalske boksene så ser jo de fleste at dette er hifi, men det integrerer så til de grader med omgivelsene og forsvinner, på mystisk vis :)

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    7.717
    Sted
    Viken
    Vår kjære venn og helt, beboer, nei gjest faktisk, ved dette ganske utmerkede sanatorium, hadde vanskelig for å holde masken, hvilket var høyst forståelig under disse omstendigheter. *

* Forfatteren griper inn og minner om at arbeidet er ulønnet og at utsagn av forunderlig og utrolig art får stå for egen regning.
    20200415_184143.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    7.717
    Sted
    Viken
    Årelating av pasienten. Det var det helsevesenet med stor overbevisning lot pasienten utsettes for før den moderne medisin fikk fotfeste. Dette år årelates folket. Er så effekten av denne tvilsomme behandling blitt mer adekvat, effektiv, vellykket eller ikke? Selvsagt ikke. Bare mer patetisk og håpløs sett i lys av den utvilking som har funnet sted siden vassgraut og livegenskap var ensbetydende med Gosen. Det geriatriske alter murt opp av hodeskallene til de som er revet bort, nær 86 år i levealder, Metusalem, eller drøye fire år over det som er den gjenomsnittelige alder for å nedlegge sitt jordiske verktøy i dette landet, med hovedstad innerst i den fjorden som bærer byens, eller, kanskje ikke dertil verdig, tettstedets navn. La skje, la skje. Svenskene har holdt hodet kaldt. Lagavulin 12.
    20200417_215432.jpg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    15.471
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    19
    Må ikke se så dystert på det.. Dumskap har det vært til alle tider.. Men nå er vi flere, og da kan flere delta.. Svensker er fine folk.. :)

FB_IMG_1587219711990.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    7.717
    Sted
    Viken
    Arbeidernes dag i morgen. De befinner seg i såkalt privat sektor men er for annledningen slaktet som griser til jul av de som mener bevaring av 90+ er veien til Nirvana. Det er disse som er heltene. De som er kastet til ulvene. Ikke lærere, leger og sykepleiere som bare har til helvete å gjøre jobben sin.
    Indre harmoni ledsaget av virkelighet.
    20200430_190620.jpg

20200430_181943.jpg

Sist redigert:

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    7.717
    Sted
    Viken
    Fredag i Rustbeltet. En dag for arbeide, men også en port mot håpet om frihet og, kanskje, lys. Uansett. Vår kjære venn og helt ved dette ganske utmerkede sanatorium trekker mot skyggene. Ned. Der de døde og deres følgere fyller eteren. Vann og ild. The Grateful Dead.
    IMG_20200508_223651_837.jpg

2xJ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.08.2017
    Antall liker
    2.341
    Sted
    VestBredden
    Ble vi ikke enige om lys ? At det bør tennes for.....? :mad:

Lyset i dette bilde er uten tvil en meget fet hornrigg!!!
    Det applauderes i fra Vesten, som og hever glasset mot de mørke skyene i øst, med håp om fint vær og en fin morgendag!!!

VestBreddens aller Værste :cool:

Sluket

The One and Lonely
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    49.342
    Torget vurderinger
    12
    Egentlig ikke - men eieren er en lærd mann, kanskje han har lest alle bøkene og kan de utenatt!

WayAhead

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    2.270
    Det finnes tider da tomme bokhyller veier som tyngst... til minne om bokbrenningen på Bebels Platz i 1933....

“THAT WAS ONLY A PRELUDE, there where they burn books, they burn in the end people.” - Heinrich Heine, 1820.

svart-hvitt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.01.2015
    Antall liker
    1.675
    Med fare for at noen trodde jeg mente å ta mannen og ikke høyttalerne, så vil jeg understreke at Opeth/DW er en berikelse i mine øyne, selv med høyttalere som dette. Tipper de rumler som gamle whiskytønner. Og billy er de sikkert ikke... ;)

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn