HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Må ikke se så dystert på det.. Dumskap har det vært til alle tider.. Men nå er vi flere, og da kan flere delta.. Svensker er fine folk..
Mener du at det ser billy ut?Mangler bøker i de fire bokhyllene ser jeg
Tomme hyller rumler mest.Egentlig ikke - men eieren er en lærd mann, kanskje han har lest alle bøkene og kan de utenatt!
Tomme hyller rumler mest.
“THAT WAS ONLY A PRELUDE, there where they burn books, they burn in the end people.” - Heinrich Heine, 1820.
Med fare for at noen trodde jeg mente å ta mannen og ikke høyttalerne, så vil jeg understreke at Opeth/DW er en berikelse i mine øyne, selv med høyttalere som dette. Tipper de rumler som gamle whiskytønner. Og billy er de sikkert ikke...Ouch.....
Temmelig lekker utgivelseEtter 10 uker ankom endelig gralen. Førsteinntrykk? Fantastisk. Flådd av Satans lakeier, men verdt hver krone. I Rustbeltet vet man at en ny tid er på vei. Etter bløtdyr. Vis vedlegget 638887
Hmmm... andre lakeier i det såkalte Rustbeltet enn i Helvetes Forstad.Lakeier vet at arbeidsfolk i den industrialiserte delen av riket er betalingsdyktige. Der man ikke hyler ut om feber. Der man ikke likestiller Geriatria med Utopia
Fantastisk er en karakteristikk jeg kan si meg enig i. Dette er godt å høre på i selvpålagt isolasjon. Jeg har rukket å høre hele pakka i løpet av de siste 10 ukene og det i høyoppløselig format uten å bli belastet norsk moms. Det er kanskje på tide å ønske modernismen uten sølvskiver velkommen?Etter 10 uker ankom endelig gralen. Førsteinntrykk? Fantastisk. Flådd av Satans lakeier, men verdt hver krone. I Rustbeltet vet man at en ny tid er på vei. Etter bløtdyr. Vis vedlegget 638887
Men eiergleden, mann...Fantastisk er en karakteristikk jeg kan si meg enig i. Dette er godt å høre på i selvpålagt isolasjon. Jeg har rukket å høre hele pakka i løpet av de siste 10 ukene og det i høyoppløselig format uten å bli belastet norsk moms. Det er kanskje på tide å ønske modernismen uten sølvskiver velkommen?