Er i letefase etter nye høytalere til oppsettet mitt. Benytter EC AW250R, EC 4.8 og DACen til EC sammen med Marantz 63 MK II Signature. Kjøpte et par brukte Ton Art Aural for vel et år siden. På mange måter fremdeles fornøyd med høytalerne, men savner litt "fyldigere" lyd og mer litt mer "trøkk" i bassen. Musikken som spilles er relativt variert med preferanse til rock, men må innrømme at med alderen går det mot den mer rolige delen av rocken.
Jeg har tenkt å kjøpe demo/brukte høytalere, og budsjettmessig tenker jeg på høytalere med ny pris opp mot maks 60K.
Har vel egentlig mer peiling på musikk enn HIFI (dessverre), så jeg håper noen tar seg tid til å komme med gode forslag.
WAF teller (dessverre), og jeg klarer maks 1,5 m mellom (innsiden) av høytalerne, og kun den ene høytaleren får en sidevegg...
Jeg har tenkt å kjøpe demo/brukte høytalere, og budsjettmessig tenker jeg på høytalere med ny pris opp mot maks 60K.
Har vel egentlig mer peiling på musikk enn HIFI (dessverre), så jeg håper noen tar seg tid til å komme med gode forslag.
WAF teller (dessverre), og jeg klarer maks 1,5 m mellom (innsiden) av høytalerne, og kun den ene høytaleren får en sidevegg...