Forsterkere Forsterker som spiller langt over sin prisklasse.

Bat78

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
368
Antall liker
436
Torget vurderinger
7
Følte bare for å melde inn at Red Wine Audio 3.2 Signature oppleves som et kupp. Har tenkt at det nærmest er utenkelig og ikke ha rørforsterker, denne har fått meg til å revurdere den holdningen. Den skal nok ikke erstatte min LM 219ia på Ø Icon, den gjorde seg slettes ikke bort. Ser for meg at jeg vil bruke den i kjelleranlegget jeg planlegger. På de rette høyttalerene tror jeg det blir helt topp :)
 

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Følte bare for å melde inn at Red Wine Audio 3.2 Signature oppleves som et kupp. Har tenkt at det nærmest er utenkelig og ikke ha rørforsterker, denne har fått meg til å revurdere den holdningen. Den skal nok ikke erstatte min LM 219ia på Ø Icon, den gjorde seg slettes ikke bort. Ser for meg at jeg vil bruke den i kjelleranlegget jeg planlegger. På de rette høyttalerene tror jeg det blir helt topp :)
Hvordan spiller den når det gjelder krefter?
Er den kraftig?
 

Festus

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2010
Innlegg
1.262
Antall liker
3.109
Torget vurderinger
3
Parasound 275v2 kjøpt brukt halv pris .

received_576691636196945.jpg
 

Bat78

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
368
Antall liker
436
Torget vurderinger
7
Følte bare for å melde inn at Red Wine Audio 3.2 Signature oppleves som et kupp. Har tenkt at det nærmest er utenkelig og ikke ha rørforsterker, denne har fått meg til å revurdere den holdningen. Den skal nok ikke erstatte min LM 219ia på Ø Icon, den gjorde seg slettes ikke bort. Ser for meg at jeg vil bruke den i kjelleranlegget jeg planlegger. På de rette høyttalerene tror jeg det blir helt topp :)
Hvordan spiller den når det gjelder krefter?
Er den kraftig?
Spiller uanstrengt helt til den ikke gjør det lenger:rolleyes:

Ikke ubegrenset med krefter nei, så passer ikke til hva som helst. Men spiller høyt og kontrollert på mine Ø Icon i et svært stort rom.
 
Topp Bunn