forsterkerbur

Horny

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2004
Antall liker
1.465
Torget vurderinger
5
Vurderer å få laget bur for å dekke rørene i Supratek monoblokkene mine. Tenkte noe i retning det Kora bruker på Galaxymodellen, men helst festet med borrelås for å unngå skruehull. Poenget er å holde små barnefingre unna, uten at forsterkerne må plasseres utenfor rekkevidde.
Er det noen som har tips til hvor man kan få utført den slags metallsløyd? Ønsker mattsvart finish som matcher forsterkerne.

Tormod

andreas

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.10.2003
Antall liker
152
Har fundert endel på bur - konstruksjoner uten å finne noen enkel løsning. Endte med å flytte mine rør utenfor rekkevidde. Skal du få laget noe tror jeg det blir dyrt. Mattsvart finish betyr vel også eloksering. Kanskje Hammond sine bur kan passe, har du undersøkt det? Sikkert ikke vanskelig å feste en borrelås på dem.

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.109
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
46
kan du ikke bruke noen av standardburene man får kjøpt til hammondchassiene hos fex partsconnexion.com ?
du trenger bar å finne et med nok innvendig høyde og noenlunde riktig footprint
mvh
Leif

Horny

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2004
Antall liker
1.465
Torget vurderinger
5
Takk for tipset, skal ta mål og se om det går an å sette sammen noe fra Hammond. Viktig at dimensjonene passer for å få det til å se skikkelig ut...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.211
Torget vurderinger
0
Slenger meg på tråden. Noen som vet om hvor det går å få kjøpt bur til en Cayin SC-6LS ?

Topp Bunn