Forsterkere Forsterkere med innebygget delefilter: hva finnes?

DoB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
172
Antall liker
339
Sted
Oslo
Torget vurderinger
12
God kveld.

Er på utkikk etter en forsterker med innebygget delefilter, gjerne en integrert.
Har hatt Lyngdorf TDAI 2170 tidligere og har jeg sett på Devialet der i hvert fall noen av modellene har en pre-out som kan konfigureres som enten en low-pass eller high-pass utgang.
Noen andre gode alternativer?
 

julius0377

Medlem
Ble medlem
11.02.2010
Innlegg
41
Antall liker
67
Sted
Østlandet
Parasound har justerbart delefilter for sub på P5, mener Hint også har dette (sjekk).

Utgåtte NAD M3 har også delefilter for sub om jeg husker korrekt.
 

DoB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
172
Antall liker
339
Sted
Oslo
Torget vurderinger
12
Takk for svar.
Powerbox var ny for meg. Har du hørt den?

Parasound har jeg hatt innom. Låt helt bra den, men vil gjerne ha noe mer konfigurerbart en kun å kunne velge delefrekvens. I det minste bør det være mulighet for å velge hvor steile filterne skal være, gjerne noen flere opsjoner enn det også.
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.512
Antall liker
6.906
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Siegfried Linkwitz ga Powerboxen mye skryt. De har forøvrig en storebror med 6 NCore-forsterkere i. Til aktiv drift finner du ikke noe som er bedre i en boks, imo...

Johan-Kr
 

ufo

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.02.2016
Innlegg
1.834
Antall liker
960
men er det noe poeng kontra separat boks da? selv den minste minidsp til $100 er mye kraftigere enn det man finner i de fleste kommersielle forsterkere..
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.512
Antall liker
6.906
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Powerboxen inneholder en Hypex DLCP DSP. Denne er vesentlig bedre på analogdel og AD/DA enn minidsp sine varianter.

Johan-Kr
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.246
Antall liker
9.478
Torget vurderinger
2
Trinnov Amethyst forforsterker har det , i tillegg til romkorreksjon ... men til en høy pris
 
Topp Bunn