Forstyrrande annonsar

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Annonsar som stendig skiftar er svær forstyrrande. Når anonsar berre irriterer trur eg ikkje dei fører til auka sal. Det held vel med statiske annonsar?
 

Bolinder

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.08.2008
Innlegg
608
Antall liker
260
Torget vurderinger
1
Vi må nesten ha annonser, og er det ikke bedre at de har en fast plass (men skifter) fremfor å ha annonser overalt?
Jau, det kan vera at du lyt ha annonsar. Det eg reagerer på er gif-bilete, som stadig endrar seg. Det er rett og slett ubehageleg med denne flimringa. Det er mage nettstader eg har slutta å lesa på grunn av slike gif-filer. I tillegg til å vera irriterande gir det eit "tabloidaktig" inntrykk.
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.200
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Betal inn som støttemedlem.
Da slipper du det, vanskeligere er det ikke.
Men det ser jo ikke ut til att du er så mye her inne, 376 innlegg på 12 år.
Kjenner jeg blir litt irritert over slikt.
Europas flotteste hififorum, andre fora er jo heller dårlig.
 

arild

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.03.2003
Innlegg
911
Antall liker
531
Sted
Sogn og Fjordane
Torget vurderinger
7
Eg tykkjer det alltid er best når ein går etter ballen, og ikkje mannen...
Det er vel ikkje alltid mengda innlegg som seier noko om bidraget ein yter forumet?

Synest for øvrig at HFS er ein god plass å være, og ein god plass å lære. Så bøyer meg i hatten for innsatsen til Høvdingen, og hans medhjelparar!
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.200
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Eg tykkjer det alltid er best når ein går etter ballen, og ikkje mannen...
Det er vel ikkje alltid mengda innlegg som seier noko om bidraget ein yter forumet?

Synest for øvrig at HFS er ein god plass å være, og ein god plass å lære. Så bøyer meg i hatten for innsatsen til Høvdingen, og hans medhjelparar!
Opp til deg å gjøre noe med den ballen, er det ikke?
Skyt den inn i kontoen til sentralen.
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.200
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Eg tykkjer det alltid er best når ein går etter ballen, og ikkje mannen...
Det er vel ikkje alltid mengda innlegg som seier noko om bidraget ein yter forumet?

Synest for øvrig at HFS er ein god plass å være, og ein god plass å lære. Så bøyer meg i hatten for innsatsen til Høvdingen, og hans medhjelparar!
Sorry Arild, trodde jeg svarte trådstarter.
Håper du tilgir mine synder:)
 

skinnyboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Innlegg
834
Antall liker
413
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Betal inn som støttemedlem.
Da slipper du det, vanskeligere er det ikke.
Men det ser jo ikke ut til att du er så mye her inne, 376 innlegg på 12 år.
Kjenner jeg blir litt irritert over slikt.
Europas flotteste hififorum, andre fora er jo heller dårlig.
Kan ikke se at antall innlegg på forumet har så mye å si.
For min del føler jeg at det en bidrar MED, er viktigere enn ANTALL poster.
Bruker selv forumet til å lese mye av det som står her, uten at jeg MÅ poste noe i hver tråd.

De fleste har råd til medlemskap her på sentralen, om de prioriterer det, men det må jo være lov til å kritisere «blinkende/flakkende» annonser uten at løsningen er å kjøpe medlemskap.
Noen er mer sensitiv på sånne ting, på samme måte som noen ikke takler «motion blur» i bildet på filmer.

Alternativet er AdBlock, det er vel ikke det vi vil at sentralen skal leve av.
Antallet betalende medlemmer er vel forholdsvis lavt i forhold til antall registrerte medlemmer/brukere av forumet her.
Det finnes jo nok av sider der AdBlock er forbudt, og en må leve med plagsomme annonser om en vil se alt innholdet på siden.
Må si at jeg selv bruker AdBlock på mange sider, spesielt på sider der reklamen er plagsom, og det er den IKKE her på forumet.
 
Topp Bunn