Forsvunnet tråd...

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
457
Torget vurderinger
4
Hvor ble det av tråden til VidarP ang. innkjøp av plater i Sverige??

Geir_O

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
19
Fikk ikke helt med meg hva som skjedde, men noe med sabotasje? Jeg savner ihvertfall Vidar :'( :'( :'(

Mvh

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
457
Torget vurderinger
4
Hadde kontakt med Vidar i dag. Han visste ikke at tråden var forsvunnet. Kanskje høvdingen eller moderatorene kan fortelle hva som skjer.....regner med at de leser denne tråden ;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.831
Den tråden sporet av allerede i første innlegg.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.183
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Det gjorde den, men som den sto etter en del stryking, var den akseptabel. Jeg har ikke slettet den. Jeg prøver akkurat nå å finne ut hvem som har gjort det. Jeg kommer tilbake til det.
mvh tkr

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Samme kan det väre med tråden; men ryktene om min bortgang er vel litt overdrevet :D
Det jeg skulle si i tråden var at Sverige (som var et mye rikere land enn Norge för oljen) har kilometervis med gamle LP'er til salgs, ikke minst i prylbodar og loppis (som virker å väre en folkesport her i Sverige).
Jeg har selv kjöpt langt over 100LP'er på ferien i år, de aller fleste er gamle klassiske innspillinger, en del faktisk originale, mint superverdifulle Living Presence, Living Stereo, Decca SXL, DGG 138, EMI ASD osv. med alle de kjente gamle heltene fra fordums tider. Prisene ligger på rundt 10kr stk... available at your nearest prylbod og låvesalg :D

Mvh Vidar P

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.274
Torget vurderinger
2
Tråden er nå lagt ut igjen.

Mvh
Høvdingen

B

break_out

Gjest
Vidar P skrev:
Samme kan det väre med tråden; men ryktene om min bortgang er vel litt overdrevet :D
Det jeg skulle si i tråden var at Sverige (som var et mye rikere land enn Norge för oljen) har kilometervis med gamle LP'er til salgs, ikke minst i prylbodar og loppis (som virker å väre en folkesport her i Sverige).
Jeg har selv kjöpt langt over 100LP'er på ferien i år, de aller fleste er gamle klassiske innspillinger, en del faktisk originale, mint superverdifulle Living Presence, Living Stereo, Decca SXL, DGG 138, EMI ASD osv. med alle de kjente gamle heltene fra fordums tider. Prisene ligger på rundt 10kr stk... available at your nearest prylbod og låvesalg :D

Mvh Vidar P
Jeg holdt hus i Stockholm i to år men ulykkeligvis var det i min CD orienterte periode. Får se om en kan ta en tur før søta bror finner utav verdien i skivene sine..

Gratulerer uansett med gode kjøp, og fint er det at det enda fins slike eldoradoer.. har en følelse om at det blir kortvarig.

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
457
Torget vurderinger
4
Høvdingen skrev:

Mvh
Høvdingen
Bra, O Store Høvding, åpner du LP12/Ekos SE tråden også blir verden som den engang var igjen 8)

B

break_out

Gjest
Støtter den. Det var en fin tråd men den gikk vell litt off topic i slutten.

Kunne jo ha slettet de innleggene som ikke omhandlet emnet (i slutten) og åpnet igjen?

FZ skrev:
Høvdingen skrev:

Mvh
Høvdingen
Bra, O Store Høvding, åpner du LP12/Ekos SE tråden også blir verden som den engang var igjen 8)

Topp Bunn