Fresestål

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Trenger et rett fresestål (Kantfres) med 6 eller 8 mm tange, men diameteren skulle ikke vært større enn 6mm.

Det trenger ikke være kulelager som styring, glideløsning uten kulelager fungerer også.

Sjekket pris hos en lokal leverandør, og prisen var ikke hyggelig for å si det sånn.

Noen som vet om noen som selger slike i en litt hyggeligere prisklasse?

zerum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.05.2005
Antall liker
203
Etter det jeg vet har ikke Moe og co nettside,men sender deg brosjyre hvis du tar kontakt.Har kjøpt enddel fra dem før,absolutt brukbart det de leverer.Er endel reklame for de i reklamen som kommer i posten.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Etter det jeg vet har ikke Moe og co nettside,men sender deg brosjyre hvis du tar kontakt.Har kjøpt enddel fra dem før,absolutt brukbart det de leverer.Er endel reklame for de i reklamen som kommer i posten.

De hadde webside de : http://www.moeco.no/

Fant ikke noen fresestål der heller :-/

zerum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.05.2005
Antall liker
203
De har hatt masse fresestål før,men kanskje de har sluttet og føre det.Men visst det er problemer med og få tak i ta kontakt med desse,de får tak i eller lager de en måtte ønske.http://www.lieds.no/
Men jeg ville tatt en tlf til Moe&co,for og høre.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Har sendt en mail til Moe, så får vi se.
Det som er så synd med alt sånn er at man skulle helst hatt det i går

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Gode fresestål er ikke billig. Prisen henger stort sett sammen med kvalitet.
Jeg har sett at Europris har hatt noen sett med fresestål i små diametre til en veldig lav pris. Skal du bruke det bare en gang, kan det sikkert være OK. Kan være verd å sjekke om det er 6mm i settet.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Topp Bunn