Zomby_Woof skrev:
Smorte24 skrev:
Jan-Helge skrev:
Man må igrunn beundre FRP, som presterer den gode prestasjon det må sees som, å få enkeltmennesker til å stemme mot sine egeninteresser. Da det er det som er tilfellet for mange FRP-velgere.
Jeg kjenner personlig flere som stemmer FRP, og nær sagt uansett hvordan jeg ser deres situasjon i lys av partienes politikk, så makter jeg ikke å forstå hvordan de har kommet frem til å se at FRP er det beste for dem (eler samfunnet forøvrig).
Bor du på Søndre Nordstrand i Oslo så skjønner du det veldig godt.
Nei. Jeg har snart bodd på Holmlia et år. Skjønner fortsatt ikke.
Niesa mi gikk på Loftsrud skole, utenlandske gjenger banket opp norske skole gutter omtrent ukentlig.
Selges narkotika åpenlyst 2 hus ovenfor der jeg bor, frivektene på over 12 kg ble fjernet fra treningssenteret pga utlendinger sloss og lagde kvalm på kveldstid, jeg har vært medlem der siden 1993.
Hadde fri en fredag fra jobben i januar, gikk tur med hunden og møtte en skoleklasse, tipper 1-2 klasse og ikke en av de var hvite, da jeg nærmet meg med hunden så begynte all de drittungene og skirke og hyle pga hunden min som ikke gjør noe ifra seg.
B-gjenegen som eier flere hus, så gøy å se 18-25 åringer kjøre rundt med biler til en 1 mill og kjlper hus til 4 mill for så å leie det ut, hvor har de fått penga fra?
Jo jeg nevnet det narkotika salg 2 hus ovenfor der jeg bor.
Har bodt på Mortensrud siden 86 og har sett forandringene og det er for jævlig.