Frustert cd spiller eier

horn_fantast

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.06.2004
Antall liker
0
Jeg leverte inn min cd spiller til reparasjon den 27 okober 2006 å har ennå ikke fått den.
Allt jeg får er noen spesielle & sære forklaringer på hvorfor den ikke er klar.
Frustrerende som bare fa....
Pleier det å ta så lang tid i hifi verdenen.

Othor

Hi-Fi interessert
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
0
Jeg har ventet på platespilleren min siden november, en kamerat ventet i over 6mnd på piip sin. (kan ikke skrive produktnavn da det vil gi vekk forhandler)
Til sammenligning har jeg mottatt 3 pakker fra USA, bestilt i 2007.
Over there kan de service!!

I lille Norge tar ting tydeligvis tid.

Nå er jeg blitt fortalt at spilleren min skal komme denne uken, så jeg venter i spenning.

Jeg forstår din frustrasjon.

Mvh
Ove

horn_fantast

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.06.2004
Antall liker
0
Jeg syns dette er latterli att en skal måtte vente så lenge på en så liten ting.

Hifi butikker i norge bør kjerpe seg ellers graver de sin egen grav med lav service på reparasjoner.
Dette er nesten slik att en ikke gidder mer m denne hobbyen

Veldi skuffet

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Motivasjonen for å handle i Norge forsvinner jo etterhvert raskt når det er slik. Argumentet med service og rask garanti faller bort. Har erfart samme lange ventetid både på nybestillinger og reparasjoner. Hander derfor mere og mere i utlandet og hopper over norske importører.

Gidder ikke lengre å bruke tid på de.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.669
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
ikke syt, folkens. spør gutta som prøver å få fikset/oppgradert sine adyton opera'er - de kan fortelle litt av hvert...

ls35a

Hi-Fi interessert
Ble medlem
06.09.2005
Antall liker
0
Hvis du har kjøpt spilleren din hos forhandler i Norge, etter 1 juni 2002, så har du forbrukerkjøpsloven på din side.

Etter 1 uke har du krav på å låne tilsvarende produkt.

Etter så lang tid har du krav på å få tilsvarende produkt, eller å heve kjøpet.

ikke gi deg selv om handleren kommer med unnskyldninger. Du har all rett på din side!!!

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.506
Torget vurderinger
4
Jada, forbrukersammfunnet, skal ha, skal ha, reklamere reklamere, skal ha nytt, skal ha nytt.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.327
Jada, forbrukersammfunnet, skal ha, skal ha, reklamere reklamere, skal ha nytt, skal ha nytt.
Hvis man selger et produkt så må man jo stå inne for kvaliteten på produktet. Desverre alt for mange useriøse forretninger som er ferdig med kunden i det samme øyeblikk som kassaskuffen lukkes.

Nikko

Hi-Fi interessert
Ble medlem
23.03.2004
Antall liker
0
Dette kan du vel alt om, jmfr mcintosh.

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Motivasjonen for å handle i Norge forsvinner jo etterhvert raskt når det er slik. Argumentet med service og rask garanti faller bort. Har erfart samme lange ventetid både på nybestillinger og reparasjoner. Hander derfor mere og mere i utlandet og hopper over norske importører.

Gidder ikke lengre å bruke tid på de.
Jepp ;D

Topp Bunn