Fryd hifi

J T

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.01.2004
Innlegg
609
Antall liker
10
Etter å ha kjørt rundt i Heggedal en halvtime.. fant jeg butikken til Rognlien. Den ligger i Kiwi/bibliotek/helse-bygget i sentrum.

Butikken bærer noe preg av at den er nyoppstartet, men besøket var en hyggelig og morsom affære. Tiden gikk fort (to timer) kaffe ble servert og det er alltid kjekt å samtale med kunnskapsrike personer (som setter av tid). For de som kjører forbi anbefales et stopp.

Ti minutter gikk også med til å teste ut Klipsch på Naim elektronikk. Har sjelden hørt Masekela låte så uanstrengt. Naim + Klipsch = sant :eek: ;D

Jan Terje
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.386
Antall liker
16.616
Sted
Østfold
Er det lenge til du legger ut bildene du selvsagt tok da du tenkte på at vi andre er nysjerrige? ;D
 
T

Thomas1

Gjest
Har sjelden hørt Masekela låte så uanstrengt.
Stimela er en artig låt. Regner med at det er den du hørte på.
Rippet den sangen + resten av Dali cd til en Kollega av meg i går. Han har gått tilbake i ungdommen og kjøpt seg noen digre Cerwin høytalere.
Ba han om å sette på maks lydvolum og sette seg til rette i godstolen når han kom hjem...
Lurer på om han kommer på jobb i natt. ;D

Lurer på å ta meg en liten tur til Fryd for å kikke litt selv når jeg får tid.
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Siden Håkon ikke kommer til å anmelde utstyr i Fidelity fremover, så kan vi jo håpe han vil berike hfs sine sider med omtale av produkter, eller evt. legge ut noen fargerike Fryd-sider både i språk og bilder.

Spm:
Hvem skal gi horn- og rørfolket den literære dosen med go'biter i Fidelity nå?
 

J T

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.01.2004
Innlegg
609
Antall liker
10
Er det lenge til du legger ut bildene du selvsagt tok da du tenkte på at vi andre er nysjerrige? ;D
Point taken! :) Neste gang..

JT
 

Kvasar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.01.2006
Innlegg
184
Antall liker
0
Har han Hegel H200 i sitt Sortiment ?
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Kanskje de trenger litt webhjelp? Jeg tar gjerne jobben ;D
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Henger meg på jan-terje sin ros :)
Kjempehyggelig tur vi hadde innom butikken til herr Rognlien,god kaffe også :)
Absolutt verdt en tur innom for de som ikke har verdt der og det blir garantert flere turer for våres del også.

ps: vi kjørte ikke rundt en halvtime ;D

/jan
 

anywhere

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
349
Antall liker
23
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
Etter å ha kjørt rundt i Heggedal en halvtime.. fant jeg butikken til Rognlien. Den ligger i Kiwi/bibliotek/helse-bygget i sentrum.
Ja du hadde vel ikke med deg kart Jan Terje (og ingen konkurrerende butikker som kunne fortelle deg veien)

:D



PS! (Ikke ta det ille opp Jan Terje, jeg kunne ikke la være å tulle litt)
 

J T

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.01.2004
Innlegg
609
Antall liker
10
Ja du hadde vel ikke med deg kart Jan Terje (og ingen konkurrerende butikker som kunne fortelle deg veien)

:D



PS! (Ikke ta det ille opp Jan Terje, jeg kunne ikke la være å tulle litt)
;D Hvis det bare hadde vært en annen hifibutikk i området...... ville jeg nok spurt etter veien :D

Jan Terje
 

anywhere

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
349
Antall liker
23
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
;D Hvis det bare hadde vært en annen hifibutikk i området...... ville jeg nok spurt etter veien :D

Jan Terje
hehe. Det har jo fungert fint før.
 
Topp Bunn