Nydelig spiller karlswe
Fremdeles fornøyd med oppgraderingen? Verdt hver krone?
Nydelig arm også, vurderte denne sjøl før jeg kjøpte min Wheaton TriPlanar.
Har altså en original Anniversary som jeg vurderer å oppgradere, men synes prisen er blitt litt stiv i det siste. Min har batteri power, som jeg har en mistanke om ikke er helt friskt for tiden. Spilleren "wow"-er littegrann, men ikke veldig sjenerende.
Eliminerer Funk hele batteri.supplyet når de gjør oppgraderingen?
Tok du oppgraderingen direkte med Funk, eller via Maxwell?
Tok det lang tid?
Erfaringer ellers med selve gjennomføringen?
Mvh
Ja jeg er meget fornøyd med oppgraderingen og den var absolutt verdt pengene. Nå oppgraderte jeg fra PTo Too til Anniversary vector, med andre ord jeg tok "han" fult ut, før og etter kan ikke sammenlignes, hvor stor forskjell du vil få vet jeg ikke, men jeg tror Vector gir ett positivt bidrag. Når det gjelder Omega Ruby armen så var det en meget stor oppgradering, prøvde først med standard Omega armen før jeg oppgraderte den med bedre armrør, safir (ruby) lager samt en spesiell tynn sølvkabel, alt i alt ble dette meget bra, og du verden for en service fra Hellius.
Strømforsyningen og motoren blir utskiftet ved oppgradering. Jeg tok oppgraderingen direkte med Funk, og det tok tid 10 mnd. Anbefaler deg å kjøpe oppgraderings-settet og gjøre arbeidet selv, det er jo kun Vector settet med motor og strømforsyning du trenger når du har Anniversary sub chasiet.
Legger inn et bilde til
Mvh