Fyrverkerikonserten, Horten 2009

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7

Nå braker det snart løs igjen.
26 juni på "Vollane" arrangeres i år Marinemusikkens fyrverkerikonsert nr. 18.
Dette er garantert et høydepunkt som er verdt å få med seg.

Noen andre som skal ta turen? :)

http://www.vestfoldfestspillene.no/program/detaljer/kongelige_norske_marines_musikkorps/65

Kongelige Norske Marines Musikkorps smeller til med tidenes festfyrverkeri på Vollane på Karljohansvern i sin 18. fyrverkerikonsert. I år er det Wenche Myhre som har æren av å være solist med «Marinemusikken».

Wenche Myhre har i flere tiår vært en av Skandinavias største showstjerner. Hun er også en av ytterst få nordmenn som har lyktes å legge Mellom-Europa for sine føtter. Entertainerens allsidige repertoar, det være seg sang, komikk, programlederjobber eller musikaler, har fanget publikum gang på gang. Hennes lekelyst og kjærlighet til faget har i alle disse årene stadig brakt en "ny" Wenche ut i lyset. Jens Pikenes, hele Norges Casanova, introduserer, synger og flørter damene på plenen i senk.

Festspillenes store folkefest ender som tidligere år med Händels ”Music for Royal Fireworks” akompagnert av et storslått, enestående og fargesprakende fyrverkeri. Satt i scene av norgesmesteren i pyroteknikk.

Veggen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.04.2006
Antall liker
6
Slett ikke umulig, selv om jeg godt kan spare meg for Jens Pikenes  ::)

Bor i åsen bak indre havn i Horten og har god utsikt til fyrverkeriet, det pleier å være bra og marinemusikken er jo flinke.

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Er med for syvende året nå, og har hittil aldri blitt skuffet. Årets "gjesteartister" er vel ikke akkurat blant mine favoritter, men marinemusikken redder hele greia. De er utrolig flinke. Dessuten pleier stemninga være på topp ;)

Topp Bunn