På tur og reise Gdansk - hva gjør man der?

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
9.201
Sted
Holmestrand
Reiser med kone og gode venner til Gdansk i kveld.

Noen som forslag til ting å gjøre?
  • Spiserier
  • Musikk
  • Teater
  • Museer
  • Gallerier
  • et
  • etc

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.154
Torget vurderinger
4
Hadde det vært en annen årstid ville jeg ha anbefalt strendene i Sopot.

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
275
Torget vurderinger
11
Spise på Goldwasser mener jeg det heter. Ligger langs med elven hvor det ligger en slags museumsbåt. Masse rav og kikke på, ellers bare kule helt. Kan ikke huske noen helt spesielle steder vi var, men likte oss godt igrunn.

mega1

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.10.2008
Antall liker
188
Sted
haugesund område
Torget vurderinger
1
Styr unna goldwasser. En grå biff med noen "gullkorn" på og kald gåselever som minner mest om hermetisk leverpostei. Det er lenge siden den plassen hadde storhetstiden. Ren skuff hele opplevelse.

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.595
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Reiser med kone og gode venner til Gdansk i kveld.

Noen som forslag til ting å gjøre?
  • Spiserier
  • Musikk
  • Teater
  • Museer
  • Gallerier
  • et
  • etc
Hei, vi vurderer å reise en tur et eller annet sted i våres og da er Gdansk et av alternativene. Hva var deres erfaring med byen og hva anbefaler du?

mvh
Tom

mega1

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.10.2008
Antall liker
188
Sted
haugesund område
Torget vurderinger
1
Vi var på guttetur, så da var det mest biff strippeklubber å hummerlimmo..med stripper der og gitt...det gikk i. Det var ikke feil det, men det er ikke alt som huskes like lett. Goldwasser husker jeg og den var skuff. Det var en italiensk restaurant som ligget direkte over gaten til hilton hotellet(som forøvrig er et hotell å anbefale) Den var skikkelig bra! Vi fikk servert en 650g biff med enkelt tilbehør og en fantastisk saus for et par hundre kr. Byen er fin og trivlig. Prisnivået er helt klart svært komfortabelt;-)

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.916
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Mens jeg husker litt, Pueblo; en strålende mexicansk restaurant med god mat og litervis av gode drinker.
Var på på Goldwasser i går og ble svært overasket over hvor bra det faktisk var etter ganske slunken omtale her. Biffen var mør som smør!

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
9.201
Sted
Holmestrand
Vi var også på Goldwasser, og det var klart verdt et besøk. Bra mat, flink og hyggelig kelner med gode vinanbefalinger.
Han klarte å overbevise oss om å velge tysk rødvin, hvilket overraskende nok var en suksess!

Topp Bunn