Diverse GGMU Nr 20 i boks

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
Da jeg begynte å følge med man utd i begynnelsen av 70 åra så var jo ikke siste ligagull så fjernt unna, men nedrykket den gang var veldig surt
selv for en liten guttepjokk :) etterhvert som åra gikk så sank fohåpningene om flust av ligagull gradvis nedover, og når SAF tok over så så det jo ikke veldig lovende ut heller, men heldigvis fikk han tillit og the rest is history , som det sies.
Allikevel så griper jeg meg selv å være veldig glad for alle ligagull, og blir nesten mer og mer glad for de etterhvert som de kommer , nettopp fordi jeg var igjennom alle de åra med nesten trofeer og fadeser, og jeg vet inderlig godt at neste tørkeperiode kan være rett rundt hjørnet :(
Årets ligagull betyr veldig mye fordi det nå er lag i PL som bruker så store ressurser (uten å generere de selv) at Vi med vår gjeldssituasjon
slettes ikke kan konkurere økonomisk med de, istedet er det klubben som i stor grad tiltrekker seg de eventuelle spillerne som vil komme, for vi er en klubb med stor og fin historie, fra tragedie til suksess
Denne sesongen har laget virkelig vært ett LAG og det er ofte det som har vært avgjørende for 0 poeng og 3 poengere
fair play reglen som innføres vil jo unektlig tjene Man utd som genererer veldig mye cash, og det blir da spenennde å se hva city og chelsea kan finne på
Iår er det bortsett fra eget lag, Spurs som har imponert meg mest, og imo er de ikke langt unna en eller annen tittel hvis de forsetter utviklingen sin

2013-04-22t210913z-0-702_1_.jpg
Årets beste spiller for meg er Carrick, med RVP og De Gea følgende etter


GGMU 20, Gratz til alle Man Utd fans der ute :)
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.834
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
Grattis, men de kunne latt (mitt) Villa vunnet kampen i går, de trenger poengene desperat :)
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.998
Antall liker
6.219
Grattis, men de kunne latt (mitt) Villa vunnet kampen i går, de trenger poengene desperat :)
Får håpe Benteke ikke blir så god som det ser ut til at han skal bli. Da blir han bare en viktig spiller for et av Manchesterlagene han også, som så mange Villa-spillere før ham.
 
Topp Bunn