gismo
Æresmedlem
Måtte bare bevilge meg en sånn «myk kakemann» i dag….da jeg egentlig er en sånn innert inne
gismo
gismo
Du slipper og snu den, bare gå bak og les Made in China.Har itte snudd’n….
gismo
Ikke furte nå! Du får heller forsøke deg å kose deg med anlegget ditt som nå rettmessig nok har blitt degradert til et lifestyle anleggDu slipper og snu den, bare gå bak og les Made in China.
Jeg skal kloklig holde kjeftIkke furte nå! Du får heller forsøke deg å kose deg med anlegget ditt som nå rettmessig nok har blitt degradert til et lifestyle anlegg
Så bra å høre K…... til og med større KASSEhøytalere og rør fungerer for denne låta altsåTesta den nå- funka på større kassehøytalere med SET- rør også
Bare en snartur…..hjemme igjen nåCoop Mega Innbygda?
Tusen takk, håper det blir noe mere/bedre godlyd enn en JBL planke/subHøres ut som du har funnet deg noen fine TV høyttalere i de stativ-talerne !
Ekstra tilfredsstillende å bygge opp et slikt anlegg når kostnadene blir mindre enn hva man har brukt på kabler i hovedanlegget.
(Jeg har vurdert min egen hi-fi diagnose mer enn en gang .)
Garantert ikke. Fikk demo av L1 mot en ganske voksen Børresen-høyttaler (husker ikke helt modellnummer) av en ansatt hos Mala på torsdag. Han viste at det nesten er umulig å høre forskjellen på modellene dersom det ikke er utpreget dypbass i låtmaterialet
Gratulerer!
Hverken kablene eller blokkene er mineGratulerer!