Hva er det nå du pønsker på thomand?thomand skrev:Noen som vet om noe sånt kan skaffes, og i såfall hvor.
![]()
"Usynlig" Helmholtz (sånn det staves tro?? Lærer aldri)Raist skrev:Hva er det nå du pønsker på thomand?thomand skrev:Noen som vet om noe sånt kan skaffes, og i såfall hvor.
![]()
![]()
Er det jeg er redd for ja. Aner rett og slett ikke prisene på plexi, så det blir litt spennende å se hvor alvorlig hjerteinfarktet blirjohna skrev:KULT!!
Men så mye plexi koster en del kroner.......
Ta en telefon til Astrup & sønn, eller Plastkompaniet. De kan helt sikkert gi deg priser på det du er på jakt etter.thomand skrev:Hvis dere har gode tips om hvor og hvem som kan levere ferdig kappede plexi glass e.lign så smiler jeg enda mer![]()
Takker for tips. Verdt ett forsøk, selv om jeg ble litt skeptisk til prisnivået. Spørte en kompis som jobbet med plexi for noen år siden, og han lo bare når jeg spurte om pris. Dårlig tegn, he he.sclalars skrev:Ta en telefon til Astrup & sønn, eller Plastkompaniet. De kan helt sikkert gi deg priser på det du er på jakt etter.thomand skrev:Hvis dere har gode tips om hvor og hvem som kan levere ferdig kappede plexi glass e.lign så smiler jeg enda mer![]()
mvh
Lars