gjett hvs jeg har gjort i påska

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.367
Antall liker
6.766
Jeg har blitt en velskapt far til verdens skjønneste gutt. :)
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Ja, jeg så det her i en annen tråd. Gratulerer så mye. Er det førstemann?
Du har en utrolig tid foran deg.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.367
Antall liker
6.766
Takk alle. Så ikke de første gratulasjonene først. Det er ikke lett å ha oversikten når man bruker mobilen som nettleser. ;) Mener jeg fant tre barn da jeg telte i dag. :) Det var to veldig stolte storesøsken som kom ned fra påskefjellet for å besøke lillebror i dag.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.804
Antall liker
21.607
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Jeg har blitt en velskapt far til verdens skjønneste gutt. :)

grattis, bt.
stort.
men du, er det du eller guttungen som er velskapt? ;D

vi får satse på at begge er velskapte.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.367
Antall liker
6.766
grattis, bt.
stort.
men du, er det du eller guttungen som er velskapt? ;D

vi får satse på at begge er velskapte.
Tja. Han er 51 cm og 3680 g.
Jeg er 194 cm og ca 90000 g. ;)
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.361
Antall liker
3.980
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Gratulerer så mye.

Håper det står bra til med mora og barnet.
 

rockforlife

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.04.2006
Innlegg
74
Antall liker
1
Jaa, nu er det jo ved at være et par dage siden, men det skal ikke afholde mig fra at ønske dig et stort tillykke her fra broder Danmark. Min søn skal snart have sine første fødselsdag, så det er ikke længe siden jeg var i den situation.

Mine nye børn er en DOXA 70 Sig. MKII og en Sunfire preamp. (de skider heldigvis ikke...)
 
T

Thomas_Lutro

Gjest
Æhem!

Hva du gjorde i påsken, ja. Det er vel andre som jobba i påsken. Du gjorde dine greier i fjor sommer, hvis jeg ikke har glemt matteundervisningen og biologien fra skoledagene.

Gratulerer til dere alle, og husk gitar i fødselsdagsgave. ;D
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Siden jeg nå offisielt er helten din, etter at Jekri så helt plutselig la inn årene, tar jeg meg den frihet å gratulere deg i denne tråden også. G R A T U L E R E R !! :)
Kjekt at det gikk bra, i motsetning til oss som bare har brukt påsken til å vente (forgjeves) på at været skulle bli bra, har du (dere) fått noe supert ut av den...

Du får hilse Lillebjørn og moderen og så håper jeg at dere finner på et flott navn.... ;)
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.367
Antall liker
6.766
Takk, nok en gang!

Alexander heter han. Du får vurdere om det er flott nok. Både mor og barn har det etter forholdene veldig bra.
Ha nettop svidd av en god del på apoteket, til ullammeinnlegg, øyebadevann, babyolje, rumpetørkepapir osv.osv.
Og så må jeg visst ut og kjøpe noen E-cup i morgen. :eek:
Og jeg som først trodde det dreide seg om fotball. ;D

Lite jobbing i påska, jeg har derimott skaffet meg ganske mye arbeid i årene som kommer er jeg redd.... ;). Gitar i bursdagsgave? Huset er jo fullt av gitarer av forskjellig slag allerede. 8)

Morsomt å få ennå en gratulasjon fra Danmark også. Morfaren til Alexander bor i Danmark, i Fredriksværk.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.804
Antall liker
21.607
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Takk, nok en gang!

Alexander heter han. Du får vurdere om det er flott nok. Både mor og barn har det etter forholdene veldig bra.
Ha nettop svidd av en god del på apoteket, til ullammeinnlegg, øyebadevann, babyolje, rumpetørkepapir osv.osv.
Og så må jeg visst ut og kjøpe noen E-cup i morgen.  :eek:
Og jeg som først trodde det dreide seg om fotball.  ;D

Lite jobbing i påska, jeg har derimott skaffet meg ganske mye arbeid i årene som kommer er jeg redd.... ;). Gitar i bursdagsgave? Huset er jo fullt av gitarer av forskjellig slag allerede.  8)

Morsomt å få ennå en gratulasjon fra Danmark også. Morfaren til Alexander bor i Danmark, i Fredriksværk.
trøst deg med at alle apotek-utleggene kun tilsvarer et sett med wbt-plugger ;D
 
O

OldBoy

Gjest
Jeg har blitt en velskapt far til verdens skjønneste gutt. :)
Bare én ting å si til det:

GRATULERER!! :) :)

Til deg, som har fått en skjønn gutt. Og til junior, som har fått en velskapt far. Og til mor, som til tross for trådens tittel, antageligvis var den som sto for grovarbeidet her.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Navnet er flott det BT... kongenavn... og det passer nok godt på husets nye sjef... ;)

Gitar, hva var nå det for et tips..??
Vi har to (type lekegitar) og de ligger øverst i et skap og vi håper og ber om at de aldri kommer ned igjen...
 
Topp Bunn