Jaha... jeg er vel litt myteomspunnet jeg da, men det lærte jeg i alle fall på skolen, lærerne var ikke mye å skryte av i gamle dager heller da..?
Lurer på hva annet rart de har lært meg...
Mulig det ikke er noe å diskutere, men er man kverulant så er man kverulant... ;D
Forskerne har ikke særlig lang tid med målinger å vise til, og jeg tror nok veldig mye av de teoriene de baserer seg på kan være ganske feil når det kommer til stykket.
Og hvem kontrollerer forskerne i grunn? Har sett mye rart av forskningsresultater publisert, noe er så horriblet at man intuitivt vet det er feil, og så et år eller to seinere kommer det noen som har forsket og funnet ut det motsatte. Ulempen med forskning er at for å fortsatt få forskningsmidler så må man vel ha noen resultater å vise til, vi har vel sett noen eksempler på manipulert forskning i det siste som burde blitt avslørt på et mye tidligere tidspunkt. Det er i alle fall ikke lett for oss vanlige å finne ut om dette er rett, det er vel som med så mye annet også litt hva/hvem man velger å tro på.