Det ser ut til at de GRAAF GM20 jeg er i befatning med får sin helt spesielle historie. Det gjelder også s/n 20A0039. Mens jeg holdt på med s/n 20A0048 hadde jeg sporadisk kontakt med Fosse. Han ble interessert i en ombygging og kom til meg så snart jeg sa at det ble en mulighet tidsmessig. Nå blir dette litt repetisjon, men avslutningen er ganske original. Og i høyeste grad DIY!
GM20 på ryggen. For å se hva som er galt og vurdere hva som bør gjøres.
Tomt chassis. Alt er ute bortsett fra trafo.
Ting begynner å komme på plass igjen.
Nye sokler. Det er ikke så mye av ombyggingen som synes fra utsiden.
GRAAF er italiensk. Hva er mer naturlig med en italiensk inspirert avslutning på en lang og omfattende jobb. Jeg forespeilet Fosse litt mat og litt jobb. Litt forberedelser gjorde jeg selv.
DIY! Her lages det pasta helt fra bunnen av. Helene og André jobbet med å lage pasta mens jeg tok meg av noen detaljer. Innimellom lyttet vi til medbrakt musikk spilt på forskjellige forsterkere. GM20 skulle spares til etter at vi hadde spist.
Alt er på bordet. Med jobbing og spillepauser tok det sin tid.
Nå er det på tide å la GRAAF GM20 få spille.
Fosse ser da ganske fornøyd ut? Etter et godt måltid nyter han musikken.
GM20 på ryggen. For å se hva som er galt og vurdere hva som bør gjøres.
Tomt chassis. Alt er ute bortsett fra trafo.
Ting begynner å komme på plass igjen.
Nye sokler. Det er ikke så mye av ombyggingen som synes fra utsiden.
GRAAF er italiensk. Hva er mer naturlig med en italiensk inspirert avslutning på en lang og omfattende jobb. Jeg forespeilet Fosse litt mat og litt jobb. Litt forberedelser gjorde jeg selv.
DIY! Her lages det pasta helt fra bunnen av. Helene og André jobbet med å lage pasta mens jeg tok meg av noen detaljer. Innimellom lyttet vi til medbrakt musikk spilt på forskjellige forsterkere. GM20 skulle spares til etter at vi hadde spist.
Alt er på bordet. Med jobbing og spillepauser tok det sin tid.
Nå er det på tide å la GRAAF GM20 få spille.
Fosse ser da ganske fornøyd ut? Etter et godt måltid nyter han musikken.