GM20 s/n 20A0039

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.223
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
Det ser ut til at de GRAAF GM20 jeg er i befatning med får sin helt spesielle historie. Det gjelder også s/n 20A0039. Mens jeg holdt på med s/n 20A0048 hadde jeg sporadisk kontakt med Fosse. Han ble interessert i en ombygging og kom til meg så snart jeg sa at det ble en mulighet tidsmessig. Nå blir dette litt repetisjon, men avslutningen er ganske original. Og i høyeste grad DIY!

GM20 på ryggen. For å se hva som er galt og vurdere hva som bør gjøres.

Tomt chassis. Alt er ute bortsett fra trafo.

Ting begynner å komme på plass igjen.

Nye sokler. Det er ikke så mye av ombyggingen som synes fra utsiden.

GRAAF er italiensk. Hva er mer naturlig med en italiensk inspirert avslutning på en lang og omfattende jobb. Jeg forespeilet Fosse litt mat og litt jobb. Litt forberedelser gjorde jeg selv.

DIY! Her lages det pasta helt fra bunnen av. Helene og André jobbet med å lage pasta mens jeg tok meg av noen detaljer. Innimellom lyttet vi til medbrakt musikk spilt på forskjellige forsterkere. GM20 skulle spares til etter at vi hadde spist.

Alt er på bordet. Med jobbing og spillepauser tok det sin tid.

Nå er det på tide å la GRAAF GM20 få spille.

Fosse ser da ganske fornøyd ut? Etter et godt måltid nyter han musikken.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.622
Torget vurderinger
27
Han var og er i aller høyeste grad fornøyd han Fosse.

Må bare få si at det var en utrolig hyggelig kveld.
Audiomix kan både lodde og kokke, ingen tvil. Ikke minst var det morsomt å få være med å lage pasta fra bunnen av. (Det sier ikke så rent lite om besøket at dama insisterte på å få bli med på hentingen, hun var nemlig med på bringingen).

Så her var det altså herlig mat og lyd i skjønn forening. Vi takker så mye begge to for en super kveld i Kongsberg.

André & Helene.

PS. Vil jeg bare nevne at Audiomix har fulgt helt utrolig opp med info om prosjektet, fremdrift, svar på tekniske spørsmål osv. Eksemplarisk gjennomføring.

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.223
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
Nå er det like før Fosse sin GM20 får propell.

Han og flere fra OAS kommer på lørdag. Forsøker å få dette ferdig slik at det kan monteres i "grinda" til GM20.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.622
Torget vurderinger
27
Dette ser spennende ut Audiomix. Får vi ikke montert det lørdag så kan du ta det siden. Da har jeg nok en unnskyldning til å komme på besøk.

Vi gleder oss forresten til besøk.

Topp Bunn