GOD FARSDAG TIL ALLE FEDRE!

T

Thomas1

Gjest
I dag har madammen laget marsipankake.

Fikk skjorte og slips som passer til dressen jeg fikk til bursdagen.

Dagen blir komplett hvis Sandefjord banker Fredrikstad!

A

Aubi

Gjest
Farsdagen i år har vert stor så langt. Gavelisten er lang og utsøkt:

Et stk sett med hendige små trakter.
En eske skruer 4,4x30
En stk superlim.
Siste nr. av Sølvpilen!

Alt innkjøpt av to små karer som har fått med seg hva det går i for menn med sunne interesser.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN!! :-*

Far så rimelig fornøyd ut her i huset og, til tross for at posten så langt ser ut til å ha konfiskert deler av farsdagsgavene... :-/

Litt sjokolade hjelper jo alltid på humøret da, i tillegg til noen fiskesluker som ingen vet om han egentlig trenger, deodorant som gjør at han lukter godt, en cd, blomster og fine kort.
Glemte å sette kaken i kjøleskapet i går da, så den ble kanskje litt tørr... :-[

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
787
Torget vurderinger
5
Genser, vest og film.

Dagen blir komplett hvis Fredrikstad banker Sandefjord! ;)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Hyggelig med farsdag, men skulle ønske jeg fikk gaven litt senere enn kl 0745. Dette skulle være dagen jeg kunne sove litt lenger denne uken.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
787
Torget vurderinger
5
Hyggelig med farsdag, men skulle ønske jeg fikk gaven litt senere enn kl 0745. Dette skulle være dagen jeg kunne sove litt lenger denne uken.
Her i huset har vi hver vår dag i helgen til å sove lenge.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Her i huset har vi hver vår dag i helgen til å sove lenge.
Her også. I går sto jeg opp tidlig for å ta poden, etter å ha kommet hjem fra hifi-treff kl 0130 på fredag, så i dag var det egentlig min tur...

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.486
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Fikk med meg tråden først i dag: Men, var min første farsdag i går (litj pia nærme sæ 4 mnd.) Artig med en ekstra gave dag...resultat av innsamling på farsdag: 1 par sokker med verdens beste far på brodert, 1 gavekort hos den lokale platesjappa og 1 stk. pc spill type Football manager 2007.

Topp Bunn