Ikke noe kupp til den prisen, men sjeldne på brukten, så man kan nesten forlange hva som helst. Det holder med at en person bare «må ha»...Ikke ofte disse kommer for salg Sonus faber ekstrema
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=112941899
Regner med at du sikter til DP, hvorfor er det et dårlig kjøp?Dårlig kjøp
Prøvde å kjøpe denne i går men fikk ikke svar!
Men hvorfor er bildene av en Transporter?
Fordi originalannonsen også inneholdt en Transporter tilsalgs.Men hvorfor er bildene av en Transporter?
OH MY GOD
OH MY GOD
Den har ikke fått spesiell god kritikk den derSyns dette virker som et godt kjøp Technics SU-G700 - Torget
OH MY GOD
Det kan sikkert deles opp ...OH MY GOD
Huff!
Tror man må betale 20000$ for å få lov til å ta spetakkelet inn i en stue! (- 20000 i WAF!) Selv jeg syntes dette var grisestygt...
To eiere på fem måneder kan ha sin årsak.Den har ikke fått spesiell god kritikk den derSyns dette virker som et godt kjøp Technics SU-G700 - Torget
Det trenger ikke bety mye med det bytte tempo folk flest her inne har. Meg selv inkludertTo eiere på fem måneder kan ha sin årsak.Den har ikke fått spesiell god kritikk den derSyns dette virker som et godt kjøp Technics SU-G700 - Torget
å til stadighet greier du å kommentere med surt oppstøt...Technicsen har ingenting med vintage Technics å gjøre, men er et produkt som har kommet etter at De startet opp igjen for få år siden!
Nå prøver vi igjen å holde oss til topic, som er GODE KJØP! Er så lei av å klikke på denne tråden for å se off topic posting!
Sonus FaberRegner med at du sikter til DP, hvorfor er det et dårlig kjøp?Dårlig kjøp
Mvh. Morten
???Sonus FaberRegner med at du sikter til DP, hvorfor er det et dårlig kjøp?Dårlig kjøp
Mvh. Morten
Henter den i dag.
Grattis med god riaa,hadde den selv på 80 talletHenter den i dag.
ja.refererer han til sonus faber ekstrema?
Jeg tror rett og slett, at man av og til må bite i seg hva som er godt for noen, og suger for andre. Jeg prøver så godt jeg kan å dele utstyr som er av interesse, og ikke nødvendigvis bare rimelig. Tenker SF her også var et forsøk på det.ja.refererer han til sonus faber ekstrema?
Gratulerer med flotte Sherwood-høyttalere.det var deg jaDen gikk kjapt ja,havnet nok i ski kommunenei,prøvde,men ble litt for sein...
O
Må ikke tulle med sånt, vet duDårlig kjøp
Hæ???Gratulerer med flotte Sherwood-høyttalere.det var deg jaDen gikk kjapt ja,havnet nok i ski kommunenei,prøvde,men ble litt for sein...
O
Det er endel trassige stabukker her som ikke orker/gidder å skrive hvilket produkt linken fører til. De har tydeligvis et stort behov for å få mange klikk på innleggene sine og kaste bort andres tid. I denne linken var objektet slettet så da måtte jeg bare tippe.Hæ???Gratulerer med flotte Sherwood-høyttalere.det var deg ja
O
Det var ikke DP, men Sonus Faber han siktet tilMå ikke tulle med sånt, vet duDårlig kjøp
Det finnes nok dem som har fått tak i brukt DP A1B billigere, men godt kjøp er det like fullt.
Min kostet en gang 50k i butikk, i tilfelle noen lurer.
Min store drøm for en del år siden, og hadde jeg hatt råd, så.... Til tross for at jeg aldri har hørt dem, må det sies. Utelukkende følelser, altså.Tenker SF her også var et forsøk på det.ja.refererer han til sonus faber ekstrema?
Hemi
Sikkert gode høyttalere, kjenner de ikke og har ikke uttrykt personlige synspunkt om disse, men refererte til post nr 7781Final: Extrema er såpass dyr av en grunn. Få dem i hus et år eller to, jobb med dem. Da vil du skjønne hva som bor i dem. Og at de LANGTFRA er et dårlig kjøp. Selv til den prisen. På den annen side: Sonus Faber er ikke for den som ikke vil forstå deres budskap.