PeriodeLytter
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 26.02.2013
- Antall liker
- 3.351
De Tannoy sakene er nesten indestructible. Glad de ikke selges lokalt, jeg hadde trolig kjøpt flere av dem på ren nostalgi
Oi...... hmmmm, sjelden sjanse det der.Bud oppe i 25' nå for begge enhetene.....
SONY SCD-1 / SCD1 ikonisk og kanskje beste SACD-spilleren i verden
Har tenkt tanken på å prøve noe nytt derfor lufter jeg strøken SONY SCD-1 for salg siden den ble ikke brukt så ofte i det siste når Z1ES spilleren er i huset:) svarer ikke på skambud under 10´000kr:) TA-E1 (som står på bilde) kan følge med ved rett pris begge ble produsert i bare 100stk i...www.finn.no
Hvordan er det å reparere SACD? Er det noe ekstra gørr involvert med kryptering, lisenser etc når deler må byttes?Bud oppe i 25' nå for begge enhetene.....
SONY SCD-1 / SCD1 ikonisk og kanskje beste SACD-spilleren i verden
Har tenkt tanken på å prøve noe nytt derfor lufter jeg strøken SONY SCD-1 for salg siden den ble ikke brukt så ofte i det siste når Z1ES spilleren er i huset:) svarer ikke på skambud under 10´000kr:) TA-E1 (som står på bilde) kan følge med ved rett pris begge ble produsert i bare 100stk i...www.finn.no
Ja, løp og kjøp den som trenger. Virkelig bra saker.Skulle tro at dette var en bra deal?
Coda Unison Ultra
Meget god Integrert forsterker fra Coda som spiller første 50w i klasse A! Nypris 43000,-.Service med kostnad på 3700, - ble utført hos PM Audio i Mai 20. Generell sjekk, justering av bias. Servicedokumentasjon medfølger. Helt ny fjernkontroll til en verdi av 2000 medfølger,samt kvittering...www.finn.no
Hmm...jeg har ikke samme erfaringen med denne selgeren. Kjøpte 3 par rør av han fra forrige ladning, til en meget bra pris. Var ikke noe rot med den handelen.Dagens enormt store skuffelse-ECC83 rør mer sjeldne enn hønsetenner til en tilsynelatende flott pris på 350 pr rør-MEN...det var selvføgelig en catch..det var IKKE Siemens12AX7 etc. i eskene,men noe annet ræl som overhodet ikke var interessant...snakk om misvisende annonse,selger er en rotekopp,styr unna https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=200256060
Kanon forsterker. Kjedelig med det kosmetiske oppe til høyre. Burde være mulig å få prisen noe ned.Ja, løp og kjøp den som trenger. Virkelig bra saker.
Fant ikke denne. Så på Hifishark at det var lagt ut temmelig mange av den med tanke på at den ble utgitt i et begrenset opplag. Var det her på torget?Musical Fidelity tri vista 300 for 14k. Den hadde jeg glatt kjøpt om jeg trengte en...
Annonsen var her på HFS og er nå slettet.Fant ikke denne. Så på Hifishark at det var lagt ut temmelig mange av den med tanke på at den ble utgitt i et begrenset opplag. Var det her på torget?
Har ikke plass til trommesettet, så det får være ...