Hønndjevelen
Hi-Fi freak
QUAD esl57 til 5000.- paret!Det står da vitterlig kr5000,- pr par i annonsen!
Kjøpte selv et par i 1987 for den prisen, så dette må være et røverkjøp!
QUAD esl57 til 5000.- paret!Det står da vitterlig kr5000,- pr par i annonsen!
Tviler ikke, men det ble oppgitt 4 stk for 5000 først og derfor svarte jeg som jeg gjorde. Etterpå ble dette rettet.QUAD esl57 til 5000.- paret!
Kjøpte selv et par i 1987 for den prisen, så dette må være et røverkjøp!
Noe varme har det nok vært.OK pris eller? Annonsen slår meg ikke som veldig tillitsvekkende, så ville nok sjekket skikkelig først.
Ikke helt pent nei.Noe varme har det nok vært.
Vis vedlegget 783858
Annonse allerede fjernet ser det ut som.Vis vedlegget 784135
Dette må vel være et bra kjøp!
.. Ble solgt en tilsvarende i går for 40k på bare noen få timer..Det gikk fort.. solgt på under en halvtime
Den hadde samme bilde i tillegg...... Ble solgt en tilsvarende i går for 40k på bare noen få timer..
Syns det, har selv en slik og er kjempefornøyd, jeg har annen pickup da (ortofon quintet black)Godt kjøp eller ikke?
Pro ject Extension 3 platespiller
Legger denne ut på nytt, da kjøper ikke betalte eller svarer meg ved purring. Jeg selger denne for en blind kamerat av meg. Han kjøpte den, men den ble bare stående, da den ble alt for komplisert å bruke. Den fremstår som ny. Spilleren kan ses hos meg. Sender ikke da emballasjen mangler. Nypris...www.finn.no
Eg ga 12500,- for min Xtension 9 Evo, syns det var en fair pris.Godt kjøp eller ikke?
Pro ject Extension 3 platespiller
Legger denne ut på nytt, da kjøper ikke betalte eller svarer meg ved purring. Jeg selger denne for en blind kamerat av meg. Han kjøpte den, men den ble bare stående, da den ble alt for komplisert å bruke. Den fremstår som ny. Spilleren kan ses hos meg. Sender ikke da emballasjen mangler. Nypris...www.finn.no
Allerede solgt!Bluesound Node 1 og Dali Lector 2 ht m stativ! kun kr 700 i Trh
Blusound + Dali selges ekstremt billig!! | FINN-torget
Bluesound Powernode (første generasjon) + Dali Lektor 2 selges til "gibortpris". Gulvstativ til høytalerne følger også med. Enkelt å streame, og meget god lyd! Først til mølla - må henteswww.finn.no
Selger svarer ikke meg i det hele tatt ....Kontakter selger av Operea..skal ha prisen på Finn,
Sier prisen her er»feil»…står over..
Er allerede satt opp her Mye lyd for latterlig lite pengerAllerede solgt!
Ikke så god I norsk og litt rotete fremtreden dessverre på denne selgeren. Derav ikke interessant.Selger svarer ikke meg i det hele tatt ....
Denne har blitt til "auksjon" og ledende bud nå er kr 3500,- sånn til infoNoe for line array byggerne?
Høyttaler elementer - Oslo Hi-Fi Center
Ceratec tweeter : BC 25SC26-04 Ceratec Mellomtone :TC 9FSD12 Tymphany 4" woofer: SG11SG01-08 Selges samlet til høyeste bud, nåværende 3.500,- Avsluttes torsdag 27/1 - 1800www.finn.no
Ikke uvanlig at private selgere finner ut at de har satt for lav pris og gjør om til auksjon, men første gang jeg har sett noe slikt fra en profesjonell aktør. Irriterende praksis og jeg er aldri med på budrunde på noe som hadde fastpris, uansett hvor lyst jeg måtte ha på produktet.Denne har blitt til "auksjon" og ledende bud nå er kr 3500,- sånn til info
Det rapporteres til finn. Det er lov å ha bud, men da skal prisfelt være blankt.Ikke uvanlig at private selgere finner ut at de har satt for lav pris og gjør om til auksjon, men første gang jeg har sett noe slikt fra en profesjonell aktør. Irriterende praksis og jeg er aldri med på budrunde på noe som hadde fastpris, uansett hvor lyst jeg måtte ha på produktet.
Gikk på finn nå for å finne link, annonsen er vekk. Gikk nok fort denHar du link til den BAT preampen.
Nei, det var i Østfold, Kråkerøyvar det POB?
Lenge siden jeg byttet til en VK52.var det POB?