|
meget bra pris fra ParadisTrolig et godt kjøp for en Technicsentusiast
FINN – Technics SA-5460
Eikekassen var fin da, hehe .......
Noen der ute bør gå i fistel for dette: Antikk platespiller med innebygd rørforsterker for 1500,-
Vis vedlegget 324130
Tviler ikke. Med litt flaks er det rør verdt millioner av kroner i den. Har sett på Lagerkrigen, og vet at dette er veien til å bli rik...Mener jeg så den siste der utstilt i en antikk sjappe i Oslo for noen dager siden. Ihvertfall veldig lik![]()
Ja, jeg blir helt satt ut av folks evne til prioritering noen gangerUte etter skikkelig bass? Dette er desidert det beste kjøpet som ligger ute for tiden. Latterlig billig. Nå må noen våkne!
Bass-tårn - Torget
Må si er veldig rart at disse er ikke solgt enna , disse lå jo ute først for 40000 kr , nå 19999,- Og enda er det ingen som har kjøpt di , folks prioriteringer er jo opp til dem. Er vel noen som kanskje slår til til slutt.Ja, jeg blir helt satt ut av folks evne til prioritering noen gangerUte etter skikkelig bass? Dette er desidert det beste kjøpet som ligger ute for tiden. Latterlig billig. Nå må noen våkne!
Bass-tårn - Torget-)
Unngår å chit-chat i denne tråden, men...du kan jo kjøpe de nå som du har et dedikert rom til hifi? Selv har jeg ikke plass til sånne i stua på 25kvm, og det gjelder nok for veldig mange ogsåMå si er veldig rart at disse er ikke solgt enna , disse lå jo ute først for 40000 kr , nå 19999,- Og enda er det ingen som har kjøpt di , folks prioriteringer er jo opp til dem. Er vel noen som kanskje slår til til slutt.Ja, jeg blir helt satt ut av folks evne til prioritering noen gangerUte etter skikkelig bass? Dette er desidert det beste kjøpet som ligger ute for tiden. Latterlig billig. Nå må noen våkne!
Bass-tårn - Torget-)
Imagine
Var ikke ment for noe chit-chat dette , har min egen bassløsning som jeg har planer omUnngår å chit-chat i denne tråden, men...du kan jo kjøpe de nå som du har et dedikert rom til hifi? Selv har jeg ikke plass til sånne i stua på 25kvm, og det gjelder nok for veldig mange ogsåMå si er veldig rart at disse er ikke solgt enna , disse lå jo ute først for 40000 kr , nå 19999,- Og enda er det ingen som har kjøpt di , folks prioriteringer er jo opp til dem. Er vel noen som kanskje slår til til slutt.Ja, jeg blir helt satt ut av folks evne til prioritering noen gangerUte etter skikkelig bass? Dette er desidert det beste kjøpet som ligger ute for tiden. Latterlig billig. Nå må noen våkne!
Bass-tårn - Torget-)
Imagine.
Et par Gode Høyttalere - ...i sin tid, som jeg solgte nye for 3995,-/paret
Takk for tipset. Strøkent og se på, fjernkontroller og bruksanvisninger fulgte med. Knallpris
grattis med bra kupp!Takk for tipset. Strøkent og se på, fjernkontroller og bruksanvisninger fulgte med. Knallpris. Har ikke testet enda...
Godt å se at det havnet i gode henderTakk for tipset. Strøkent og se på, fjernkontroller og bruksanvisninger fulgte med. Knallpris. Har ikke testet enda...
Det vet man aldri, men jeg kommer hvertfall til å beholde det en stund og kjøpte ikke for å tjene penger på detGodt å se at det havnet i gode henderTakk for tipset. Strøkent og se på, fjernkontroller og bruksanvisninger fulgte med. Knallpris. Har ikke testet enda...
)
jorwed
Ser at Byttekongen våknet til sluttJa, jeg blir helt satt ut av folks evne til prioritering noen gangerUte etter skikkelig bass? Dette er desidert det beste kjøpet som ligger ute for tiden. Latterlig billig. Nå må noen våkne!
Bass-tårn - Torget-)