Tønnes
Overivrig entusiast
Luxman platespiller ,,så fin ut FINN.no - Mulighetenes marked
Hadde jeg ikke allerede hatt to sett AP-høyttalere i huset, hadde jeg slått til tvert...Hakke pejling på hvordan de lyder, men det må sgu da være godt køb hvis man laver sine hjemmelektier...
KEF 105/3 til 6000 KEF 105/3 - Torget
Audio Physic Tempo 3i til 5000 Audio Physic Tempo 3i NY PRIS!!! - Torget
Gratulerer til 12 åringen da Godt å se at det vokser til ungdommer med sunne interessertKlipsch SP1
FINN.no - Mulighetenes marked
Tenkte å tipse om disse i går kveld, men tenkte.....pokker heller..... 12-åringen i huset trenger noe litt bedre.
Aktive basser er jo kjekt for pop-ungdommen
Så vi vi satte oss i bilen og hentet de.
Nesten så jeg har lyst til å beholde de selv, låter utrolig bra.
BilligLuxman platespiller ,,så fin ut FINN.no - Mulighetenes marked
Tipper han blir fornøyd!Klipsch SP1
Tenkte å tipse om disse i går kveld, men tenkte.....pokker heller..... 12-åringen i huset trenger noe litt bedre.
Ja dette var innertier.Tipper han blir fornøyd!Klipsch SP1
Disse høyttalerene er veldig undervurderte, jeg har hatt mine ute lenge for 3500 uten at noen viste interesse. Det var uaktuelt å sette prisen videre ned, så nå beholder jeg dem selv.
Dette må være modellen uten støvhetter, har ikke sett den førBille Celestion DL12 FINN.no - Mulighetenes marked
Jeg tror det er lureri, verken øynene eller knappene medfølger
Du har rett! Søk litt runt så ser du hadde denne får utrolige omtaler rundt om. Et produkt som viser hvilke steg som gjøres i hifi bransjen og fremtiden til klasse DHvis det er en av verdens beste? Da er jeg enig i at det må være tidenes røverkjøp til 45k
Ok....jeg legger ved øyne og 3stk knapper ved rask handel ..Jeg tror det er lureri, verken øynene eller knappene medfølger
Jeg har en garasje full av gammelt ræl og får ikke plass til bilene, om du henter et par kubikk, kan jeg sette dem klar på tunet..
Predikerer du for D-klasse her óg??Du har rett! Søk litt runt så ser du hadde denne får utrolige omtaler rundt om. Et produkt som viser hvilke steg som gjøres i hifi bransjen og fremtiden til klasse DHvis det er en av verdens beste? Da er jeg enig i at det må være tidenes røverkjøp til 45k
De fikk god test i danske High Fidelity i firserne (som danskerne siger). Hørte dem i København den gang og hadde lyst men ikke rådJBL-250ti på Finn 5000kr
Vis vedlegget 358046
Litt rart at de skriver "INNTIL 50% RABATT" med så store bokstaver. Og så rett under kommer noen AKG-klokker som er nedsatt fra 2295 til 999 - som jo er MER enn 50% rabatt. (56.5%) Er det et psykologisk triks?
Don`t shoot the messenger.....Litt rart at de skriver "INNTIL 50% RABATT" med så store bokstaver. Og så rett under kommer noen AKG-klokker som er nedsatt fra 2295 til 999 - som jo er MER enn 50% rabatt. (56.5%) Er det et psykologisk triks?
Jeg lover at det ikke var ment som kritikk av deg, TT!Don`t shoot the messenger.....
Klart da det var medarbejdere som udviklede dem så hult jeg hvisker.De fikk god test i danske High Fidelity i firserne (som danskerne siger). Hørte dem i København den gang og hadde lyst men ikke rådJBL-250ti på Finn 5000kr
Vis vedlegget 358046
Men var de gode?Klart da det var medarbejdere som udviklede dem så hult jeg hvisker.De fikk god test i danske High Fidelity i firserne (som danskerne siger). Hørte dem i København den gang og hadde lyst men ikke rådJBL-250ti på Finn 5000kr
Vis vedlegget 358046