Gode nyhetsnettsteder

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Har sluttet å abonnere på aviser, og rekker aldri se på TV-nyhetene. Istedet går jeg på en fastfoodaktig nyhetsdiett sammensatt av nettstedene til Aftenposten, Dagbladet og VG. Det er på tide å få seg bedre vaner.
Hvilke nettsteder bruker dere for å orientere dere om Norge og verden ellers?

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Bump.

Fant forresten denne, som burde dekke den engelskspråklige nyhetsdekningen.
Men er det virkelig bare helse, forbrukerstoff og Aylar på norske nyhetsnettsteder?

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Dagbladet, VG og Nettavisen er kuttet ut her i huset, og det har hatt en utrolig positiv effekt på livskvaliteten. Jeg føler liksom at jeg er et menneske igjen, og er tenker nesten ikke på Aylar eller Idol-deltagerne lenger.

Nå lever jeg på en diett av Google News (sjarmen med det ukjente), BBC World, New York Times, det som er gratis av The Economist pluss Aftenposten som virker som om de er med i samme hjernevaskingsnettverket som alle andre norske aviser, kan nesten ikke klikke på noe lenger uten at forbruker.no kommer opp.

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
"Du får ikke den sexen du betaler for, og dette gjør deg syk"

G

Gjestemedlem

Gjest
http://www.artsandlettersdaily.com/

Dette er en fin side å stikke innom av og til, med linker til massevis av interessante artikler og den har også meget bra linker til aviser, magasiner, korrespondenter og bloggere.

Anbefales på det varmeste.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.486
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
http://www.newsnow.co.uk
linker til en del norske nettsteder også, men du må desverre søke etter det du vil lese om hvis du da ikke er interessert i de overskriftene på forsiden. Om man er interessert i f.eks et fotballag osv. så er den knall til å samle info med. Siden søker 24000 nettsider hvert 5 minutt eller noe sånt så den er hvertfall oppdatert...anbefales.

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Takker, mye bra lesning her, nesten for mye. Det beste av norsk nyhetsdekning minner meg forøvrig litt om standardfrasen om norsk film, og musikk, - det er bra til å være norsk.

Topp Bunn