Bare hyggelig Men jeg ble litt usikker på om det først og fremst er brukt og ikke så mye nytt der. Kjøpte bla. japansk pressing av en David Sylvian skive der, brukt men i mint condition. Verdt å sjekke uansett.....
Prøv disse, har handlet derfra i ca. 10-12 år nå, aldri noe tull, alltid kort leveringstid (bruker Fed-Ex), og har det alltid på lager. Og så er de behjelpelige med verdien på pakken....Hvis du er interesert så kan jeg sende en PM med noen tips og kontakter der borte slik at du kan bestille direkte til en bestemt person og ikke via nettet.
Etter å ha vært litt "uheldig" med verdien på pakkene fra acousticsounds, har jeg nå gått over til www.elusivedisk.com
De er i hvert fall behjelpelige med slike særønsker. Ikke samme utvalg og dårligere hjemmeside, men forsendelsene blir svært godt pakket. Prisene er stort sett de samme.
Har aldri vært uheldig med www.acousticsounds.com med hensyn til "verdi" på platene. Så her tror jeg du bare har vært uheldig. Fikk du dette med i "shipping instructions"?
Det ironiske er at sist jeg bestilt en del hifi-utstyr fra amusicdirect så stod det full verdi på pakken, men null toll. Så hvordan dette tollgreiene fungerer det fatter ikke jeg.