G
Gjestemedlem
Gjest
Klar for nedlasting nå: http://www.google.com/chrome/
Parelius holder seg borte fra alle ting Google nesten.bjornh skrev:
Tja - ingen tvil om at de skaper interessante ressurser, og heller ingen tvil om hva målet er.Dog skrev:Det er i såfall godt gjort Parelius!
O.
Du burde besøke dem ved leilighet, fascinerende gjeng!
Og Facebook!! Facebook eier alle bilder og historier du legger opp og kan bruke det til akkurat det dem vil.Wergeland skrev:De har akkurat de samme betingelsene for gmail også. De kan bruke alt i gmail-kontoen til h.. f.. de vil.
Jeg har gmail, og jeg liker faktisk ikke det der. Skriv en e-post, og legg merke til hva som skjer til høyre for boksen...Wergeland skrev:De har akkurat de samme betingelsene for gmail også. De kan bruke alt i gmail-kontoen til h.. f.. de vil.
KindOfBlue skrev:Tja - ingen tvil om at de skaper interessante ressurser, og heller ingen tvil om hva målet er.Dog skrev:Det er i såfall godt gjort Parelius!
O.
Du burde besøke dem ved leilighet, fascinerende gjeng!
Bryr jeg meg om at de lagrer informasjon om min nettbruk? Jeg har aktivert valg for å kunne bruke deres programmer best mulig, og da leverer jeg også data til dem som de kan bruke.
Lyst til å prøve?
Skriv inn et søk på google - f.eks. på en musikkartist.
Vent til svarsiden kommer opp.
Gå så til Amazon.com
Legg merke til at anbefalingene du ser på åpningssiden er knyttet til ditt google-søk.
Er du komfortabel med dette?
Med unntak av google.no som startside har jeg ikke heller noe forhold til dem.Parelius skrev:Parelius holder seg borte fra alle ting Google nesten.bjornh skrev:
TrallalaParelius skrev:Parelius holder seg borte fra alle ting Google nesten.bjornh skrev:
Hmm. Prøvde dette, men det fungerer ikke hos meg. Må man være innlogget på amazon?KindOfBlue skrev:Skriv inn et søk på google - f.eks. på en musikkartist.
Vent til svarsiden kommer opp.
Gå så til Amazon.com
Legg merke til at anbefalingene du ser på åpningssiden er knyttet til ditt google-søk.
Parelius skrev:Google sier: "Don't be evil"
Kurtz sier: "The horror! The horror!"
Parelius sier: "Who do you trust?"
Dog skrev:Med Kurtz (alltid) friskt i minne - her må jeg gå for Google!
O.
KindOfBlue skrev:Det er fortolkningsrom i "Don't be evil!"
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/4645596.stm
Google censors itself for China
Dog skrev:Med Kurtz (alltid) friskt i minne - her må jeg gå for Google!
O.
bjornh skrev:Chrome er fortsatt en beta, og at det fortsatt er ting som kommer til å bli utbedret. En annen ting er at Chrome inneholder sikkerhetshull: http://www.idg.no/pcworld/article105966.ece
Bjørn
Chrome er basert på WebKit (Safari) "motoren" og ikke Mozilla i "bunn og grunn".Imperial skrev:Det ser ut som om Google Chrome ikke liker Opera!
Eller i en opera leser dukker ikke muligheten opp for å laste ned chrome...
Her er man ikke venner nå om dagen tror jeg!
Ellers, Chrome er bare mozilla i bunn og grunn, med ideer rappa fra opera...
Dette er meget snodig dette synes jeg!!! Her er det virkelig noe som ikke stemmer synes jeg!!
Rask er den da og den ser ut til å tandemkjøre med IE og Mozilla så fillene suser her!
Men de som har fulgt utviklingen av Opera ser med en gang at her har man rappa alt for mye ideer!!!
Dette er barnslig av Google!!!
mvh